niedziela, 7 listopada 2021

Vintage Beż

Vintage  Beż

 Nie było by kolejnej stylizacji bez nowej\starej rzeczy. Tym razem moja kolejna vintage zdobycz, czyli piękny wełniany płaszcz z lat 60. Jestem w nim zakochana, choć jak widać, jest troszkę za duży, ale ma piękny krój i kolor i mimo wszytko dobrze się w nim czuje. 

Uwielbiam vintage płaszcze, zazwyczaj mają świetny w 100% naturalny skład i idealny krój. Same wiece, że ciężko kupić coś współczesnego w rozsądnej cenie, dodatkowo uszytego z wełny.  

Czy Wy też macie jakieś zimowe vintage perełki w szafie?



11 komentarzy

11 komentarzy

  1. Piękny płaszczyk. Ja właśnie szukam czegoś z dobrym składem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny płaszcz. Cały zestaw bardzo mi się podoba. Idealnie na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw. Bardzo lubię takie stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jesienny zestaw. Płaszczów vintage warto szukać w sh. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli lubicie dobrej jakości ubrania od znanych marek koniecznie zapoznajcie się z ofertą sklepu internetowego https://laumast.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wygląda ten płaszcz, bardzo praktyczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"