niedziela, 14 listopada 2021

KLASYCZNY MĘSKI ZEGAREK CASIO nie tylko dla facetów

KLASYCZNY MĘSKI ZEGAREK CASIO nie tylko dla facetów

 Jeśli prześledzicie mojego bloga i cofniecie się minimum o 5 lat, to zobaczycie, że moje stylizacje były zazwyczaj bardzo eleganckie. Najczęściej wybierałam, spódnice, sukienki, do tego bardzo wysokie obcasy. Wtedy mój styl był bardzo kobiecy i przyznaje szczerze zupełnie nie praktyczny i niekomfortowy.  Pamiętam, że do zdjęcia stylizacji szykowałam się minimum 2 godziny i aby zrobić dobre zdjęcia byłam gotowa pozować w samej sukience przy ogromnym mrozie :)

Każdy się zmienia, czasy się zmieniają i na co dzień, bardzo rzadko sięgam po obcasy. Teraz kocham luźne, streetowe looki. Które w przeciwieństwie do starego stylu odejmują mi lat i są odpowiednie do bardzo aktywnego trybu życia. 

Po raz kolejny stawiam na czarny dres, ale w zestawieniu z wełnianym płaszczem, czapką i moim ulubionym zegarek Casio. Zegarek w teorii jest męski, ale idealnie pasuje także na damski nadgarstek i wpisuje się w codzienny styl. 

Dziewczyny, czy Wy tez lubicie męskie zegarki? 







7 komentarzy

7 komentarzy

  1. Witam serdecznie ♡
    Akurat zegarków nie noszę, ale inne elementy męskiej garderoby jak najbardziej :) Trzeba przyznać, że męskie rzeczy mają gust i są wygodne :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja i zegarek jak najbardziej tutaj pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zegarki pasują do wszystkiego. Klasyka jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się wiele modeli męskich zegarków czy też unisex, mogłabym nosić. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widać męskie dodatki sprawdzają się także w damskich kreacjach. Jestem za.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio trafiłam na https://pewienpan.pl i uwazam, ze oferta tego sklepu jest świetna! Kazdy mężczyzna, który ceni sobie elegancję powinien tam zajrzeć. Jestem pewna, że znajdzie odzież dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, mam jeden zegarek Casio, który właśnie jest męski i sprawdza się w zestawieniu z wieloma stylizacjami. Ale jako wielbicielka złota, zakupiłam ostatnio zegarek damski Hugo Boss i niestety przepadłam. Cóż poradzić, że lubię błyskotki! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"