niedziela, 9 października 2022

Długi Wełniany Płaszcz

Długi Wełniany Płaszcz

Marzyłam o długim, klasycznym płaszczu, który będzie uszyty z dobrej jakości wełny.  Moje poszukiwania skupiły się na ciucholandach i na Vinted. Naprawdę szybko znalazłam swój ideał w lumpeksie, kosztował kilkadziesiąt złoty, ale to i tak kilka razy mniej niż nowy. Zapewne same wiecie, że ciężko kupić płaszcz w rozsądnej cenie, który ma dobry skład.  To przykład idealnego płaszcza vintage, w którym będę chodzić wiele lat. Świetny krój, czysta wełna i idealny stan, po takie perełki warto czasem wejść do ciucholandu. 







16 komentarzy

16 komentarzy

  1. Bardzo uwielbiam płaszczę. Ty wygłądasz w nim super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny klasyczny płaszcz, posłuży Ci na lata. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zdobycz. :) Swój ulubiony płaszcz mam również z sh.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie mogłam się przekonać do takich długich płaszczów czy kurtek

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo długo szukałam blogów stricte modowych a tutaj taka potężna dawka inspiracji
    Zostaję na dłużej i oczywiście zapraszam do mnie https://xxxstokrotkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale musi być ciepły. Jak dla mnie idealny

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zimę idealny. Zawsze wybieram wełniane płaszcze na okres zimowy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny długi płaszcz. Takiego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój kolor. Już go lubię

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko fajnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wełniany płaszcz. Do niejednej stylizacji się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mogę się przemóc do płaszczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiego do kostek nie nosiłam jeszcze. Kiedyś przyjdzie czas na taki płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękny płaszcz, sprawdzi się w niejednej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"