niedziela, 24 stycznia 2021

Długa koszula w kratę

Długa koszula w kratę

 Ta koszula jest ze mną od minim 5 lat. To jedna z tych ponadczasowych rzeczy które się nie nudzą. Była na blogu już kilka razy, ale bardzo ją lubię i pasuje do wielu stylizacji. Świetnie komponuje się z ramoneską, akurat ta to prawdziwy klasyk z lat 80 :) do tego idealnie wpasowały się woskowane spodnie i moje ukochane buciory. 






kurtka (jacket) - Vintage

koszula (shirt) - Romwe

spodnie (pants) - Only

torba (bag) - Fronero 

buty (shoes) - Renee

11 komentarzy

11 komentarzy

  1. Kratka zawsze będzie na czasie. Niby klasyk a ciekawy zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię koszule w kratę, takiej długiej nie nosiłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Takiej koszuli brakuje w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krata chyba nigdy nie wyjdzie z mody. Pięknie i stylowo

    OdpowiedzUsuń
  5. totalnie mój styl :D w takim wydaniu czuje się po prostu sobą, super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylówka! W tym sezonie tego rodzaju krata jest na czasie (flanelowe kurtki to ostatni hicior :D)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna, klasyczna ale pasuje do większości stylizacji. Świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  8. W jakich sklepach najczęściej kupujesz ubrania? Dla mnie świetnym miejscem jest sklep https://www.dressbox.pl/ z racji tego, że posiadają odzież polskiej produkcji, no i do tego ubrana są modne, a nowe kolekcje pojawiają się od 2 tygodni do miesiąca, więc bardzo często coś nowego złapiecie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taką samą, tylko w czerwoną kratę. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam ją na sobie. Dobrze, że mi przypomniałaś :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"