niedziela, 3 stycznia 2021

czerwona czapa

czerwona czapa

 Zimowych stylizacji ciąg dalszy. Tym razem jedynym kolorowym elementem jest ręcznie robiona czapa. Reszta to ciemny szary plus czarny. Płaszcz, to mój zeszłoroczny zakup (z drugiej reki), czyli ponadczasowy krój, od Isabel Marant z kolekcji dla H&M, który uwielbiam i bardzo często noszę. Całość podkręcają buty na "mocnej" podeszwie, które kupiłam w sklepie Renee.

 
 




czapka (hat) - DIY

płaszcz (coat) - Isabel Marant dla H&M

 torba (bag) - Fronero

buty (shoes) - Renee

19 komentarzy

19 komentarzy

  1. Amazing look! Love the all black look and then adding that bold red beanie! LOVE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za namiary na sklepy. Sama ostatnio również postanowiłam siegać po takie sprawdzone i bezpieczne fasony. Które posłużą mi na długie lata.
    Mój minimalizm łączy się też z ekologią, dlatego niecały rok temu postanowiłam ograniczać zakupy w sieciówkach na rzecz polskich, etycznych marek- ta sama zasada: mniejszy wybór- mniej rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zestawienie, ta czapka jest kapitalnym dodatkiem do całej stylizacji, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta czapka to swoista wisienka na torcie, super stylizacja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki czerwony akcent fajnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyka z nutką ekstrawagancji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny dodatek taka czapka chyba pora zrobić małe zakupy.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonale pasuje takie wyraźny, czerwony dodatek w postaci czapki do czerni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Im więcej kobiet wejdzie na ten blog tym lepiej. Sam o tym blogu powiem mojej ukochanej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny czarny outfit. Ja również mam ten płaszcz i świetnie mi się nosi. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny look! :) Ja mam problem z tworzeniem stylówek do takiego dłuższego płaszcza... dlatego chętnie się zainspiruję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarny to chyba do wszystkiego pasuje. Tak czy siak fajna stylizacja w połączeniu z czerwoną czapką. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie lubię takie dodatki, czerń i czerwień to moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwony dodatek do stylizacji idealnie ją podkreśla. To coś niesamowitego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe zestawienie. Czerwona czapka dodaje charakteru, a czarna reszta wiadomo - elegancja na najwyższym poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja. Od stóp do głów. Dosłownie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"