niedziela, 7 lutego 2021

Vintage Levis

Vintage Levis

W poprzednim wpisie pokazałam stylizacje ze skórzaną ramoneską z lat 80, którą kupiłam w ciucholandzie . Tym razem kolejna, ponadczasowa perełka, czyli kurtka Levis z lat 90. Mam ją ponad dekadę, używam ją systematyczne i cały czas jest w znakomitej formie, to właśnie urok świetnych rzeczy, które mają kilkadziesiąt lat! Czy wy tez macie coś podobnego, wiekowego w sowich szafach? 






czapka (hat) - DIY

kurtka (jacket) - Levi's

szalik (scarf) - Zara 

torba (bag) - Fronero 

buty (shoes) - Renee

10 komentarzy

10 komentarzy

  1. Styl vintage wrócił do łask i chyba już długo z nami pozostanie. Bardzo mnie to cieszy! A czapka rewelacyjna, uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zalando, tam skompletowałam jakieś 50-60% swojej garderoby po 12 stopniowej analizie kolorystycznej i analizie typu sylwetki wg Kibbe. Wszystko w 3-4 mce.
    Spory wybór jest też w Peek&Cloppenburg. Oba sklepy mają mega rozstrzał kolorystyczny, co jest bardzo przydatne oraz dużo rzeczy z naturalnych materiałów.
    Droższe perełki jak buty, torebki, zegarki mam z Zalando Lounge, ale tam żeby złapać coś "WOW" trzeba być na nogach o 7 rano.
    Najłatwiej dobrać dla siebie kolory (po analizie) w danej porze roku, którą się reprezentuje (np jesienią wchodzi najwięcej ubrań dla kolorystycznych jesieni), chociaż w w/w sklepach oferta jest raczej całoroczna.
    No i ostatnio przekonałam się do Cropp https://coupondojo.com/pl/kupony-rabatowe/cropp Niby prosta sieciówka, ale ubrania naprawdę fajnej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja. Idealne dobranie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna katanka. Uniwersalna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna stylizacja! Ale zmieniłabym tutaj dwie rzeczy - krótsza bluza i jakiś fajny i modny pasek do spodni lub szalik. Pasowałyby te, które mam w swoim sklepie z hurtowni https://versoli.pl/pl/ . Wprowadziłam również dodatki, bo wiem, że Panie czasem bardziej skupiają się na takich dodatkach niż na konkretnym elemencie ubioru. Paski są teraz modne, ponieważ nosi się je do spodni, ale i do tunik oraz sukienek. W takiej wersji służą temu, aby podkreślić talię. Też wszystko oczywiście zależy od Waszego komfortu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny niebieski szal i czapka. W połączeniu z jeansem wyszła bardzo modna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się mogę pochwalić , że ostatnio skorzystałem z bardzo profesjonalnej firmy 514 455 736 .Kto chce dostać wysokie odszkodowanie to powinien z tej firmy skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wybór. Bardzo podoba mi się ten niebieski kolor.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten niebieski doskonale się sprawdza jako dodatek do czerni

    OdpowiedzUsuń
  10. Ramoneska jest świetna, gratuluję takiego łowu. :) Z niebieskim tworzy fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"