niedziela, 25 października 2020

Jesienna parka i karmelowe botki

Jesienna parka i karmelowe botki

Mam nadzieje, że już wiecie, że nie naprawdę rzadko kupuje nowe ubrania i dodatki. Kilka dni temu zrobiłam wyjątek i kupiłam jesienne botki. Buty wyprodukowane są przez polską, niedużą markę Modex. 

Ich firmowy sklep istnieje od 25 lat w moim rodzinnym Radomiu na ulicy Focha. Pamiętam go od zawsze, ale nie maiłam pojęcia, że te bytu to nasz rodzimy produkt. 

Niestety to nie jest czas dla takich stacjonarnych biznesów, więc muszę Wam polecić tę markę! Jakość jest niesamowita, a modele nowoczesne oraz ponadczasowe. Dopiero zaczynają swoja przygodę z mediami społecznościowymi, ale koniecznie odwiedźcie FP oraz IG.





kurtka (jacket) - Vintage

sweter (sweater) - Lindex

jeansy (jeans) - prezent :)

buty (shoes) - Modex


10 komentarzy

10 komentarzy

  1. Ja także polecam buty marki Modex! Szpilki, botki, kozaki. Świetna jakość w przystępnej cenie, buty na lata! Od kilku lat stale odwiedzam sklep przy Focha, nawet jeśli nic nie kupię, miło spędzę parę chwil z uroczą i przesympatyczną Sprzedawczynią :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Te jesienne botki są genialny! piękny, nietuzinkowy kolor!!! Jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie że udało ci się lokalnie coś kupić, sama też chętnie odwiedzam małe sklepiki w poszukiwaniu ciekawych ubrań i dodatków :) ostatnio dowiedziałam się że w moim mieście działa producent toreb skórzanych więc zamierzam się wybrać do jego sklepu na zakupy, by wspierać to co lokalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe te botki, muszę się przyjrzeć tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To piękna i modna stylizacja na jesienne spacery. Super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli macie zaplanowane ważne spotkanie, a nie macie już czasu na wizyte u makijażysty na mieście, to polecam Wam sprawdzić https://wellmetime.com/ Oferują oni wizytę specjalistów beauty w Waszych mieszkaniach lub domach.

    OdpowiedzUsuń
  7. botki ładne, ale mi przede wszystkim podoba się kurteczka :) mam ulubione spodnie damskie w kolorze khaki w których chodzę jesienią, więc by mi taka kurteczka idealnie pasowała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! A te botki są po prostu prześliczne :) Sama mam podobne w swojej szafie i są mega wygodne. Dużą zaletą brązowych botków jest to, że kolor ten pasuje praktycznie do wszystkich innych, dzięki czemu z łatwością można stworzyć różne stylizacje, zarówno te ultra eleganckie, jak i całkowicie swobodne. Zresztą botki, to jedne z moich ulubionych butów damskich, nie licząc mokasynów i butów sportowych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"