niedziela, 18 października 2020

Rockowa Jesień

Rockowa Jesień

 Za oknem prawdziwa jesień, niestety w zimnym i mokrym wydaniu. Postanowiłam odświeżyć swoje dwa klasyki, czyli ramoneskę vintage z lat 80 oraz, uwaga i moje glany z lat młodości! 

Buty kupiłam w pierwszej klasie liceum. Potem przez długi czas leżały zapomniane w piwnicy moich rodziców. Kilka dni temu moja mama zapytała czy pamiętam te buty i czy chce w nich jeszcze chodzić? 

Wiadomo jaka była odpowiedz i przed wami premierowo po 18 latach prawdziwe, rasowe glany. Cały czas dobre, wygodne, niezniszczalne :) 

 
 



kurtka (jacket) - Vintage

sweter (sweater) - H&M

spódnica (skirt) - Topshop

buty (shoes) - Vintage

10 komentarzy

10 komentarzy

  1. Świetna stylówa bardzo dobrze w niej się prezentujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcia to czyste piękno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny styl. Przecież jesienne stylizacje nie muszą być smutne czy nudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie dobrałaś wszystkie elementy tej stylizacji. Boska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja,idealna na jesień.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dobrane wszystkie elementy stylizacji:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli szukasz obuwia, które podkreśli Twój elegancki styl, to nasze buty na platformie są idealnym wyborem. Wykonane z najwyższej jakości materiałów, zapewniają nie tylko wygodę, ale także dodają pewności siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"