niedziela, 18 sierpnia 2019

W klimacie lat 90

W klimacie lat 90
Uwielbiam inspirować się stylizacjami z lat 80 i 90. Z wielką przyjemnością przeglądam sesje zdjęciowe z tamtych dekad i z chęcią skopiowałabym tamte stylizacje jeden do jednego.
W dzisiejszym zestawie 3 rzeczy pochodzą z lat 90. Marynarka, szorty oraz torebka, to moje ulubione, letnie perełki z ciucholandu. Do całości dodałam perłowe koła oraz apaszkę, które jeszcze bardziej podkręcają całość.







marynarka, szorty, torebka (blazer, shorts, bag) - SH
buty (shoes) - Carinii
12 komentarzy

12 komentarzy

  1. Pięknie wygladasz. Nawet bym nie przypuszczała że takie fajne ciuchy mozna kupic w secondhandzie

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają takie duże żakiety, są świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to moje klimaty !! <3

    Bardzo się cieszę, że ubrałaś do tego zestawu kochana sportowe buty, z obcasami byłoby tak, nudno, sztywno i przewidywalnie - teraz przez płaskie nabrał on zupełnie innego znaczenia :)
    Wyszło na prawdę genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw, taki kobiecy a przy tym tyle luzu w nim. Omijam buty na obcasie szerokim łukiem, a te które masz na sobie wygladaja na nieziemsko wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, lata 90' totalnie przez nią przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zestawienie. Nie wpładłabym na to, żeby połączyć takie szkorty z adidasami, a tu takie zaskoczenie - całkiem fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Look totalnie w moim stylu! Lubię takie zestawy, które można by trochę samemu zmodyfikować. Świetnie też wyglądasz! pozdrawiam Danuta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja, lekka i nie przekombinowana. Taka którą mogłabym wykorzystać na co dzień i na nieco lepszą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdobycze SH, zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta stylówka, ale na pewno nie polecam jej paniom z brzuszkiem! Koszulka w spodniach jeszcze bardziej podkreśla krągłości

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się Twój styl. Stylizacja jest klasyczna i nie przekombinowana, czyli w moim Typie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"