niedziela, 11 sierpnia 2019

Tropikalne Kwiaty

Tropikalne Kwiaty
Jestem pewna, że wiele z Was już planuje jesienną garderobę. Nic dziwnego, wyprzedaże dobiegają końca, a na ich miejsce wchodzą kolekcje na nowy sezon. Ja jeszcze pozostaje w temacie lata i troszkę wyprzedaży. Na zewnątrz nadal jest bardzo ciepło, więc kolorowa, kwiatowa sukienka i letnie klapki są jak najbardziej na miejscu. Obie rzeczy złowione na wyprzedaży w Zarze (wiem, wiem miałam już nic nie kupować), ale kupuje tylko te ubrania, w których pochodzę dłużnej niż jeden sezon.







sukienka (dress) - Zara
naszyjnik (necklace) - HappinesBTQ
klapki (shoes) - Zara
3 komentarze

3 komentarze

  1. Piękna sukienka! Ubrałabym inne buty do niej ale i tak wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna sukienka, dzięki której lato może potrwać nieco dłużej. Jest zdecydowanie na miejscu! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"