poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Totalny turkus

Totalny turkus
Od zawsze uwielbiam turkusowy kolor. W najbliższym, jesienno-zimowym, sezonie po raz kolejny ten kolor pojawia się w trendach. Najbardziej pożądana rzeczą w tym odcieniu będzie torebka. Ja postawiłam na bawełnianą sukienkę z kieszeniami, którą kupiłam w lumpeksie. Sukienka najpewniej pochodzi z lat 80, ale jest w doskonałym stanie i mam nadzieje, że Wam podoba się tak bardzo jak mi.






sukienka (dress) - SH
kurtka (jakcet)- Cheap Monday
torebka (bag)- Chiara-Design
12 komentarzy

12 komentarzy

  1. Z całości najbardziej urzekły mnie torebka i przepiękny kolor sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Look ze smakiem - tak w 3 słowach. Dodatkowo powiem, że bardzo podoba mi się torebka

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz, strasznie ci ten odcień pasuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta sukienka i świetnie pasuje do kurtki denimowej :) Super stylówka na koniec lata!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest klasyczna i nie przekombinowana, czyli w "moim" Typie. Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda ta jeansowa katana. Sama może zdecydowałabym się na plecaczek damski do tego zestawu. Pozdrawiam z mojego bloga. Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. Turkus jest przepięknym kolorem, bardzo ożywia. Białe buty i beżowa torebka pasują idealnie do tej sukienki. Myślę, że czasem warto założyć jakiś odważniejszy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz! Ja właśnie szukam sukienki damskie wizytowe. Idę na kolejne wesele i już kompletnie nie wiem w co się ubrać ... Bardzo podoba mi się kolor Twojej sukienki, myślisz, że taki kolor będzie odpowiedni na wesele? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stykówka. Bardzo uniwersalna, na większość okazji. Podobają mi się też kolory, które tworzą mało krzykliwy, zachowawczy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyczny look na co dzień - takie cenię najbardziej. Im mniej w nim "przebrania" tym lepiej. Zapraszam na mój post dla uczniów liceum. Beata

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"