niedziela, 5 marca 2023

W oczekiwaniu na wiosnę

 W oczekiwaniu na wiosnę

 Pierwsza wiosenna stylizacja w tym sezonie, niestety zdjęcia robione w w domu, a za oknem... pada śnieg. Mam już dosyć ciężkich butów i ciepłych kurtek. 

Dziś zaprezentuje Wam co kupiłam wiosennego w środku zimy w moich ukochanych lumpeksach. Zima to najlepszy moment aby upolować coś idealnego na ciepłe dni. Wszyscy kupują grube swetry i kurtki, a ja chętnie oglądam zwiewne sukienki. 

Ta z dzisiejszej stylizacji była nowa z metką i uszyta jest z wiskozy, kupiłam ją za 11 zł. Do niej dodałam kurtkę, która kupiłam miesiąc temu. Nie była tak tania, kosztowała 40 zł, ale ma swetry krój i kolor i wiem, że będę w niej chodzić. 

 





 

22 komentarze

22 komentarze

  1. Śliczna sukienka. Ja tez już czekam na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba już każdy czeka na wiosnę. NIestety u mnie za oknem śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalendarzowa już niedługo. Tylko ciekawe jak będzie z pogodą

    OdpowiedzUsuń
  4. niby już wiosna nadeszła, choć pogoda jeszcze tego nie potwierdza ;) na razie noszę ciepłe kardigany i długie spodnie, ale czekam z utęsknieniem na sezon sukienkowy, kiedy wreszcie nie trzeba będzie się warstwowo ubierać przed wyjściem z domu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka. Zimą również szukam letnich rzeczy w sh, dzięki temu mam już kilka fajnych zestawów na pierwsze dni wiosny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne połączenie. Jestem nim oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała sukienka maxi. Na pewno posłuży Ci w wielu wiosennych stylizacjach. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kwieciste wzory. Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka wygląda świetnie, a cena jaką dałaś jest niesamowita! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne połączenie. Musze zapolować na taką kurteczkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienki w kwiaty są ostatnio bardzo modne i chętnie wybierane przez kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kreacja. Tutaj jest wszystko idealnie dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Modna i ponadczasowa kreacja. Robi wrażenie. Super

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna ta miejscówka na sesje fotograficzne, pionowe pasy, kamienna podłoga i jasne ściany można fajnie zestawić z różnymi stylizacjami :D tylko teraz przydaloby się wrzucić jakieś sesje na jesień bo znów robi sie ponuro i deszczowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam że ta sukienka jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  16. Witajcie. Czy też mieliście kiedyś taką sytuację, że otwierając szafę doszliście do wniosku, że większość ubrań po prostu wam nie pasuje? Że jednak nie do końca na was dobrze wyglądają, nie do końca się wam podobają, że macie je bo np. sporo kosztowały/mają dobry skład ale ubieracie je na siłę? Ja właśnie doszłam do takiego punktu - otwieram szafę i nie mam ochoty nosić większości tych ubrań. Obiektywnie są ładne, fajne składy ale ja się w nich nie czuję dobrze. Najchętniej pozbyłabym się 80% mojej szafy. Mam dosłownie kilka sztuk ubrań, które lubię. Czy w takiej sytuacji decydowałyście, że się ich pozbywacie? Z jednej strony zaczyna mnie to męczyć, że mam pełną szafę a z drugiej boję się, że jak się ich pozbędę to zostanę z kilkoma ubraniami na krzyż a znalezienie czegoś, co mi się spodoba w 100% może nie być takie łatwe.
    https://www.fatalista.com.pl/czarne-botki-damskie-klasykiem-na-wiele-okazji/

    No i sama szukam dla siebie nowych wygodnych butów na jesień. Jakie modele czarnych botków polecicie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kreacje. Na pewno sprawdzą się wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  18. Doskonała sukienka, na wiosnę będzie idealna dla Pań.

    OdpowiedzUsuń
  19. Doskonałe kreacje na wiosnę. Warto na nie czekać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoja sukienka z wiskozy za 11 zł brzmi jak prawdziwa perełka! Życzę więcej takich modnych znalezisk :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"