niedziela, 26 lutego 2023

Trend Alert

Trend Alert

 Niebawem rozpoczynamy nowy, wiosenny sezon. Czasy kiedy ślepo podążałam za modą minęły, teraz stawiam na to co mi się podoba, pasuje mnie do mnie i do mojego stylu życia. 

Z najnowszych trendów wybieram - wielki powrót srebra, ja postawiłam na srebrne kolczyki z Silveris.pl, świetna jakość i naprawdę mnóstwo ciekawych wzorów. Model który mam na sobie jest minimalistyczni i bardzo lekki i wygodny.

Kolejnym trendem, który już mocno się wybija, to spódnice jeansowe o długości midi lub maxi. Ten trend jest bardzo w moim klimacie i w swojej szafie mam kilka jeansowych spódnic kupionych w lupkesie. Tą z dzisiejszego posta kupiłam za 6 zł i jest idealna! 

 

 






27 komentarzy

27 komentarzy

  1. Już nie mogę się doczekać tych ciepłych dni. Nie lubię ubierać się warstwowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie kolczyki. Pięknie wyglądają na Tobie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestawienie dżinsowej spódnicy bardzo mi się podoba. Świetna jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie nosiłam takich spódnic. Na wiosnę świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Idealnie dopasowane dodatki. Super okulary.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sprawić sobie taką spódnicę. Widać jak to wszystko wraca do mody. Hah i po co pozbywamy się starych ubrań

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze świetna stylizacja. :) Masz dobre oko do takich perełek w sh.

    OdpowiedzUsuń
  8. wiem że zajmujesz się modą damską, ale może wiesz jakie sklepy mają fajne rzeczy dla panów? w galeriach handlowych to wszystko wygląda tak samo, a jakość pozostawia wiele do życzenia. nawet jak chce się kupić zwykłe męskie buty casualowe albo kurtkę to jest to problematyczne :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że świetnie by Ci pasował do tej stylizacji zegarek. Koniecznie pomyśl o takim zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja. Pięknie wszystko dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for sharing this amazing and informative post. keep sharing with us.

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny zestaw. Kiedyś nosiło się takie spódnice

    OdpowiedzUsuń
  13. ech, akurat spódnice jeansowe to jedyne których szczerze nie znoszę ;) wolę te ,,miękkie", bardziej zwiewne albo spódnice modelujące, byle nie sztywny jeansy - jakbym chciała je nosić to wzięłabym spodnie ;) ale skórzana kurteczka mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Trend na jeansowe spódnice bardzo mi się spodobał. Aktualnie szukam czego dla siebie, również w sh. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda, warto stawiać na jakość i oryginalność, a nie tylko na modę. Moda powinna być dla nas przyjemnością. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podążam jakoś specjalnie za modą. Lubię nosić to co chcę, ważne żeby czuć się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerń to klasyka. Zawsze warto na nią stawiać w kreacjach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny look. Pasuje do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealna kreacja. Wszystko doskonale tutaj pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Klasyczna kreacja ale bardzo modna i stylowa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Już na wrześniową pogodę taka kreacja będzie idealna. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zjawiskowa jest ta stylizacja. Całkowicie mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna klasyczna kreacja, nic tutaj nie jest przesadzone.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam jeansową spódnicę, od kiedy w zasadzie weszły do sprzedaży :) Nosiłam wiosną, nosiłam w chłodniejsze dni latem, jesienią i teraz zimą też się przydaje. Lubię bardziej niż zamiennik jeansów, uważam, ze moja figura wygląda w tym znacznie korzystniej.
    https://www.nasztomaszow.pl/artykul/43507,jakosc-na-niejeden-sezon-czyli-botki-skorzane

    A jeśli chodzi o obuwie to jestem zdania, ze sprawdzają się tutaj po prostu wygodne botki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czerń w kreacjach na pewno jest modna zawsze. Można łączyć różne dodatki z czernią.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"