niedziela, 3 października 2021

Pasy w mieście

Pasy w mieście

 Zainspirowana tygodniami mody, a szczególnie stylizacjami gości owych pokazów, postanowiłam założyć coś wyrazistego. 

Od zawsze z zachwytem oglądam wszystkie galerie "street style" i podziwiam pełne fantazji stylizacje modowej elity oraz blogerek z całego świata w tym oczywiście z Polski. Wystroiłam się i postponowałam  przejść się po swoim mieście :) Tak się złożyło, że towarzyszył wspaniały fotograf mody ulicznej - mój mąż, który zrobił mi zdjęcia, przypadek? Oczywiście, że nie. 

Dodam, że postawiłam na vintage żakiet, pasek oraz sukienkę, jak oceniacie taki look?  







7 komentarzy

7 komentarzy

  1. Za pasami nie przepadam, nie pasują mi. Tutaj na Pani figurze wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja przyciąga wzrok, taka klasyka w ciekawym wydaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a cool look and styling! Love that striped dress!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja. Świetny, wyważony zestaw w czerni. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super look! Napatrzyć się nie mogę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że taka elegancka stylizacji dużo lepiej prezentowała by się w szpilkach. Idealne buty na wysokim obcasie do tego zestawu widziałam w sklepie internetowym https://manufakturaobuwia.com/.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"