niedziela, 15 grudnia 2019

Zimowa stylizacja z turbanem

Zimowa stylizacja z turbanem
Z doświadczenia wiem, że ciężko jest dobrać odpowiednie nakrycie głowy na zimę. Chcemy ładnie wyglądać i mieć ciepłe uszy :). Udało mi się kupić świetną czapę - turban, która łączy w sobie ciepło i pasuje nawet do eleganckiego płaszcza. W tym zestawieniu płaszcz pochodzi ze starej kolekcji Isabel Marant dla H&M z przed, chyba, 8 lat (moim zdaniem jedna z najlepszych kolaboracji), ale ten model jest ponad czasowy i przy okazji jego jakość jest genialna.






czapka (hat) - TkMaxx
płaszcz (coat) - Isabel Maranat pour H&M
torba (bag) - Tory Brunch
kozaki (boots) - Answear
13 komentarzy

13 komentarzy

  1. Fajna stylizacja idealna na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze jakoś sceptycznie podchodziłam do tych turbanów, opasek. Jednak patrząc na takie piękne stylizacje coraz bardziej mnie do siebie przekonują. Chyba czas spróbować na sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa zimowa stylizacja. Stylowo i oryginalnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy kupując taki turban on jest już zapięty czy dopiero trzeba go jakoś "poskładać"?

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie też mnie to interesuje, czy dopiero trzeba będzie go odpowiednio złozyć czy tak jak zwykła czapka zakładam i jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Turban dodaje egzotyki, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten turban naprawdę przypadł mi do gustu. Wygląda bardzo fajnie. W ogóle fajny zestaw. Dołożyłabym jeszcze biżuterię np. naszyjniki z zawieszkami. Myślę, że rozjaśniłyby trochę stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaszalałam ostatnio na zakupach, i kupliam dla mnie i mojej corki takie same turbany. Naprawde wygladaja tak samo pieknie jak tutaj na zdjeciu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"