niedziela, 8 grudnia 2019

Moda na beret

Moda na beret
Moda na berety trwa od kilku lat. Choć cały czas słyszę, że to nakrycie głowy pasuje tylko starszym Paniom... Ja bardzo chętnie obalam ten mit. Mam już kilka beretów, każdy w innym kolorze i nosze je z dumą :)
Tym razem połączyłam go z ramoneską i mocnymi butami. Dzięki temu beret zyskał rockowe towarzystwo.
Dziewczyny czy Wy lubicie berety? Czy raczej kojarzycie je ze starszymi Paniami?








beret - no name
ramoneska (biker jacket) - TkMaxx
spódnica (skirt) - Mango
buty (boots) - Allegro
13 komentarzy

13 komentarzy

  1. Berety uwielbiam ;) Więc jestem zachwycona Twoim lookiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Berety widziałam ostatnio w kolekcjach wielu projktantów. Moda ta chyba nigdy nie minie i sama mam kila takich nakryć głowy.... . Wyglądają nieźle, wydaje mi się, że w każdym wieku. Zależy co znajduje się poniżej. Jeśli rękawiczki z jednym palcem na sznureczku i torba Hello Kitty to wtedy wyglada to średnio.

    Najładniej beret wyglada w połączeniu z jakąś modna kurteczką albo z płaszczem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz w tej stylizacji! Dobrze wiedzieć, że w tym sezonie modne są berety. Sama o takim pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie ten berecik, spódnicza też jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beret świetnie do ciebie pasuje, szczególnie na rockowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, trzeba szukać beretu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauważyłam, że w wielu sklepach pojawiają się stylizację z beretami. Praktyczne i bardzo ładne pozostaną na długo w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dla córeczki kupiłam ostatnio świetny beret! Szkoda tylko, że przyda się raczej dopiero na jesień, ale była świetna promocja. Teraz też szukam jakiś fajnych butów dla niej na stronie https://butymodne.pl/sandalki-dzieciece-dla-dzieci-c25958.html Mają super sandałki na lato.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"