niedziela, 12 września 2021

Na Luzaka

Na Luzaka

 Trencz, to jedna z podstawowych rzeczy w mojej szafie. Sprawdza się wiosną, latem i oczywiście jest niezastąpiony jesienią. Stawiam na klasyczne kroje w neutralnych kolorach, które pozwalają na łączenie je ze wszystkim.

Tym razem mój vintage trencz z lat 70 w wersji "na luzaka". Proste zestawienie bluzy z kapturem, jeansów i sportowych butów daje komfort, a zarazem jest stylowe. Czy wy też lubicie łączyć klasyczne płaszcze ze sportowym, codziennym stylem?






14 komentarzy

14 komentarzy

  1. Na luzaka, czyli moje ulubione stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna inspiracja. Ubieram się na co dzień podobnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie mi w szafie brakuje bluzy z kapturem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie! Uwielbiam tego typu stylizacje, w których można poczuć się swobodnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki płaszczyk by mi się przydał. Nie mogę znaleźć nic podobnego

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio coraz częściej stosuję takie połączenie. Ładnie i wygodnie jednocześnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najwygodniej. Jesienią czesto wybieram takie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uniwersalna i wygodna stylizacja. Właśnie poszukuję podobnego trencza. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam łączyć płaszcze ze sportowymi butami. dla mnie ten look to 10/10, po prostu petarda

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygoda przede wszystkim, a w takim zestawieniu na co dzień - idealnie. Ładny trencz. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam Ci takie miejsce, jak Hurtownia VERSOLI , która też jednocześnie jest hurtownią. Oprócz wielu różnych produktów, takich jak szaliki, czapki, znajdziesz tam też torby damskie, męskie, plażowe, nerki, plecaki i wiele innych. Co do ich jakości to dowiedziałam się, że mają ją jak najbardziej odpowiednią. Do tego dochodzą jeszcze bardzo dobre ceny, no a to przecież podstawa. Bardzo lubię sprawdzać takie miejsca, no i przy okazji korzystać sobie z nich. Coraz częściej sięgam po sprawdzone produkty w dobrych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię ubierać się na luzaka po domu. Natomiast, jak już gdzieś wychodzę to stylizacja musi być dopracowana. Moda dla mnie jest bardzo ważna, dlatego staram się być na bieżąco z trendami. Zdecydowanie preferuję zamawiać ubrania online niż w sklepach stacjonarnych. Ostatnio na https://modbis.pl/pol_m_Kurtki-i-plaszcze_Kurtka-jesienna-damska-1079.html zamówiłam sobie bardzo ładną kurtkę jesienną. Szukałam czegoś co będzie odpowiednie do pracy i na weekendowy wypad. Znalazłam super kurtkę w dobrej cenie, która z pewnością będzie pasować do moich jesiennych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Codzienna stylizacja również może być modna i ponadczasowa. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesienią często wybieram takie zestawy. czasem jeszcze narzucę ciepły sweterek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"