niedziela, 29 sierpnia 2021

Powiew Jesieni

Powiew Jesieni

Nie sądziłam, ze tak szybko sięgnę po jesienne ubrania i dodatki. To złamanie pogodny przyszło zdecydowanie za szybko. Podobno ma być lepiej we wrześniu i tej myśli się trzymam. Choć mam ogromny niedosyt lata, to trzeba się szybciutko przestawić na jesienna aurę, cytując klasyka - taki mamy klimat...

Prezentuje mój pierwszy set na nowy sezon, czyi jesienne trendy w wydaniu vintage. Żakiet, golf z wełny merynosa oraz pasek kupiłam w second handzie, a brązowe botki, to cudowna polska marka MODEX, o której już Wam kilka razy wspominałam. 





10 komentarzy

10 komentarzy

  1. Śliczna stylizacja, klasyczna, ale bardzo modna i stylowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama w tym roku muszę sobie kupic kiolka nowych ubrań na nadchodzącą jesień. Szczególnie, że zrobiłam porządki w szafie i uznałam, ze nie mam kilku elementów, których jednak mi brakuje. Sa to
    wygodny płaszcz w kolorze beżowym
    jeansy
    jak rowneiż nowe botki:
    https://zapato.com.pl/botki-damskie-skorzane

    Spodobały mi sie botki w sklepie Zapato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się połączenie golfu i marynarki. Już niedługo będzie trzeba powyciągać swetry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i ciekawy cały wpis. Ja jesienią zmieniam też formę bielizny, często na bieliznę bodystocking, zakrywającą większość ciała. Jest przy tym również zmysłowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Golf i marynarka w sam raz kiedy nie trzeba jeszcze nosić płaszcza. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za porady, na pewno się przyda taki obszerny artykuł.
    przejdź do FairPlayPlus.eu

    OdpowiedzUsuń
  7. Dość długo zastanawiałam się na jaki biznes się zdecydować. Ostatecznie wybrałam sklep stacjonarny z ciuchami. U mnie w mieście nie ma zbyt wielu takich sklepów gdzie można by było kupić ciuchy w rozsądnej cenie. Ja założyłam sobie taki cel i jestem o krok od zrealizowania go. Na stronie https://wolka-hurt.com/ znalazłam hurtownię odzieżową, w której ceny są bardzo atrakcyjne, więc to właśnie stąd zamierzam brać ciuchy. Dzięki niej na pewno uda mi się ustalić konkurencyjne ceny, którymi przyciągnę do siebie klientów. Sprawdzajcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta stylizacja. Czuć już konkretnie jesień, więc i ja niedługo wyciągnę marynarki z szafy :) Mam jedną bardzo podobną i miałam opory do noszenia jej z jeansami, ale teraz widzę, że warto to łączyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Wiadomo, że też na jesień już jakieś cieplejsze rzeczy jak polar damski rozmiar 52 zakładamy. Ja będę musiała na pewno odświeżyć całą swoją szafę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako czytelniczka bloga, artykułów modowych o ciuchach polecam wgłębić się w te tematy. Jest to jedno z niewielu hobby, które pozwala nam się rozwinąć, dlatego pewnością zachęcam do wgłębienia się w modę oraz rynek fashion. Biznes modowy jest niespotykanym miejscem, które można pokochać całym sercem tak jak i również dowiedzieć się nowych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"