niedziela, 4 lipca 2021

Beżowe Kuloty

Beżowe Kuloty

 Od jakiegoś czasu eksperymentuje z krojami i formami ubrań. Kilka lat temu było nie dla mnie, uważałam że znam swoją sylwetkę i dokładnie wiedziałam co mi pasuje, a co nie. W głowie miałam utarte schematy, których się trzymałam. Uważałam, że długość midi mnie skróci, że mogę nosić tylko rurki, no i obcasy... to była tortura dla moich nóg. Byłam przekonana, że muszę dodać sobie strojem kilka centymetrów wzrostu (bo liczę aż 158 cm). Że moje nogi muszą wyglądać smukło, a wcięcie w tali musi być zawsze podkreślone. Oczywiście wtedy takie poglądy były wszędzie, w każdym programie o modzie, większość stylistek wkładała swoje podopieczne w gorsety aby wyglądały jak klepsydry. Pamiętacie te czasy? Ja także dążyłam do idealnej sylwetki, której nie miałam i nie mam. To bardzo ograniczało moje modowe wybory... Teraz moje postrzeganie sylwetki, mody, świata się bardzo zmieniło. wiem, że stylizacja nie musi eksponować atutów i za wszelka cenę dawać złudzenie ideału.

Więc jest zestaw z szerokimi kalotami przed kostki, do tego "ciężkie" trampki  i vintage, lniany żakiet.

Podoba się? 




11 komentarzy

11 komentarzy

  1. Zadziwiająco dobrze w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna propozycja, wydaje mi się, że jest stworzona dla mnie - w takim razie czeka mnie poszukiwanie podobnych ubrań ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. w tej stylizacji twoja sylwetka świetnie wygląda, zdecydowanie na zdjęciach też nie widać tego że masz mniej niż 160 cm, pewnie zasługa kadrowania :) co do butów nie mam przekonania, bo po prostu mam do nich uraz i nigdy mi się nie podobały :P wolę klasyczne botki skórzane, najlepiej od polskich producentów a jak już na sportowo to zwykłe trampki

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się. :) Te fasony i zestawienie prezentują się naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. W życiu bym nie powiedziała, że takie połączenie może aż tak dobrze wyglądać :O Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny niebanalny zestaw. Wyglądasz w nim super. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ale dawno nie widziałam dzwonów :) Coraz bardziej mam chęć kupić chociaż jedne

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny zestaw i robi wrażenie. Pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow dzwony, widzę je coraz częściej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"