środa, 1 lipca 2020

Asymetria

Asymetria
Ostanie dni są naprawdę upalne. W tak ciepłe dni najczęściej wybieram sukienki. W swojej kolekcji mam kilka ciekawych modeli, prawdziwe perełki vintage. Postanowiłam się nimi pochwalić i postaram się dodać kilka postów z tymi najfajniejszymi :)
Pierwszą z letniej, vintage serii jest jest czerwona, asymetryczna sukienka.  Pięknie skrojona idealna na lato! Sceneria też iście letnia, w tle nasza działka ROD-os, która jest wybawieniem od miejskiego zgiełku.










6 komentarzy

6 komentarzy

  1. You look absolutely stunning! Love the dress!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę śliczna jest ta asymetryczna sukienka. Ja mam słabość do sukienek w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka i cudne kolory :) idealna na lato, a kwiatowe wzory to moje ulubione <3

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię sukienki asymetryczne, moim zdaniem ładnie eksponują nogi :) sukienkę kupiłaś w sklepie online czy stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"