niedziela, 23 czerwca 2019

Jedwabna Koszula

Jedwabna Koszula
Kolejna, letnia stylizacja z naszych bułgarskich wakacji. Tym razem całość utrzymana jest w stonowanej kolorystyce. Dodam, że prawie wszytko kupiłam w lumpeksie! Jedwabna koszula była nowa z kompletem metek, zapłaciłam za nią - uwaga - 5 zł! Kolejne są szorty z wysokim staniem, pierwotnie sięgały za kolano, ale oddałam je do krawcowej i skróciłam, koszt 7 zł :) Następne w kolejce są akcesoria, czyli pasek i torba, pasek kosztował 2 zł, a torba była najdroższa - 20 zł, ale bardzo spodobała mi plecionka z naturalnej skóry i musiałam ją kupić. W tej stylizacji tylko buty sa nowe, kupiłam je w Stradivariusie i dodam, ze są bardzo wygodne, wiec jeśli Wam się spodobały, to śmiało możecie je kupować.










koszula, pasek, szorty, torba (shirt, belt, shorts, bag) - SH
naszyjnik (necklace) - Happines BTQ
buty (shoes) - Stradivarius
9 komentarzy

9 komentarzy

  1. Wow! Swietna stylizacja i nie do wiary, ze wszystko z lumpeksu.
    Sama ucze sie łowienia tez takich perelek w sh.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zestawianie torebki z butami.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo elegancka i olśniewająca stylizacja. Strasznie podoba mi sie także torebka. Właśnie szukam podobnej Torby w sklepie Pakamera i chyba znalazłam. Musze kupić, ponieważ mam zamiar niedługo wybrać sie na firmową imprezę właśnie w takiej stylizacji :)_

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, ciekawy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale tutaj fajnie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużą rolę w tej stylizacji odgrywają ciekawe dodatki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"