niedziela, 1 lipca 2018

Pierwsza ciążowa stylizacja - tak będziemy mieć dzidziusia!

Pierwsza ciążowa stylizacja - tak będziemy mieć dzidziusia!
Wreszcie mogę się z Wami podzielić cudowną wiadomością! Razem z mężem spodziewamy się dzidziusia! Brzuszek już widać, więc nie będę się ukrywać i kamuflować ciążowych krągłości. Wchodzę w etap stylizacji dla przyszłych mam :)
Obiecuje, że blog nie zmieni charakteru i nadal będę prezentować swój styl i będę skupiać się na modzie!
Pierwszym "oficjalnym" zestawem ciążowym jest prosta sukienka w kolorowe, pionowe pasy.
Sukienka nie jest przeznaczona na kobiet z brzuszkiem, ale wybrałam rozmiar większy i idealnie pasuje.
Dodałam do niej super wygodne i stylowe sandały z kokardą ze sklepu biuty.pl, które w tym okresie są dla mnie niezastąpione!








sukienka (dress) - Zaful
buty (shoes) - Biuty.pl
torebka (bag) - SH
naszyjnik (necklace) - AriaStyle
 paznokcie (nails art) - Klinika Piękna 
http://www.ariastyle.pl/

32 komentarze

32 komentarze

  1. Super blog! Zapraszam na nasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje !!! i stylizacji ale oczywiście przede wszystkim dzidziusia!!!!!��

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulujemy! Oczekiwanie na dzidziusia to wyjątkowy czas.
    Piękna stylizacja pięknej Mamy.
    Dziękujemy za ciekawe wyeksponowanie naszych klapek z kokardą.
    Pozdrawiamy.
    https://www.biuty.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz. Ta sukienka idealnie pasuje na lato, życzę zdrowia dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Was <3 cudownie wygladasz Kochana, rozkwitasz <3 !!

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje kochana! Bardzo się cieszę. Pięknie wygladasz a sukienka idealna

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, \
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana! Raz jeszcze gratuluję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) Pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, pierwszy raz widzę żeby taka prosta stylizacja była tak śliczna, serio. Wygląda to na prawdę fajnie. Sądzę że nie jedna mama powinna wziąć do siebie Twoje rady. Aż mnie wzrok boli jak widzę przekombinowane ciążowe "stylizacje". Prostota przede wszystkim, a w tym stanie na równi z nią idzie wygoda. Pozdrawiam i czekam na więcej takowych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Kochana;) wyglądasz pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Dario!Gratulacje! Piękna stylizacja�� sukienka świetna na czas ciąży jak i karmienia�� chciałabym taką zamówić, bo właśnie karmię �� czy Pani rozmiar to M?
    Pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
  12. Nasze gratulację! Nastał piękny czas w waszym życiu, teraz pewnie często pojawią się takie ciążowe stylizacje, no ale wiadomo dlaczego :) Ta obecnie na zdjęciach wygląda naprawdę pięknie i stylowo, na lato naprawdę idealna, czekam na więcej wpisów, o ciąży i ubraniach, bo uwielbiam tutaj wracać , pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! Prosta, ale ma coś w sobie. Widać, że ciąża Ci służy, a Ty promieniejesz. Zapraszam w wolnej chwili na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobra jest to stylizacja. Szkoda że nie wszystkie kobiety w ciąży są tak wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka jest po prostu prześliczna! A torebki zazdroszczę ;-)
    Blog modowy - sukienkiinietylko.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci w ciąży! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje raz jeszcze, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja. Bardzo gratuluję ciąży.
    Odwiedziłam ten internetowy sklep obuwniczy w którym kupiłaś buty, bo bardzo mi się spodobały. Zakupiłam identyczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje dla Was! wyglądasz genialnie, sukienka i dodatki mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna stylizacja! To połączenie kolorystyczne sukienki z torebką - cudo! Buciki również super, w tym okresie z pewnością sprawdzą się idealnie, są wyższe - ale nie na obcasie, i do tego wyglądają na niezwykle wygodne.

    PS. Gratulacje dla młodej mamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje od kolegi z czasów studiów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacja :). Bardzo ładne kolory sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie stylizacje! Sama ostatnio zaczęłam nosić podobne sukienki. Z niecerpliwością czekam na wiosnę by móc codziennie paradować w kieckach. Naprawdę świetnie to wygląda a dobrze dobrany plecak - https://www.plecaki.info/ tylko fajnie dopełnia całość. Na pewno będę tu częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie!! <3 Lato już za nami ale tęsknię nadal za sukieneczkami szczególnie w takim stylu :) Przełamujesz stereotypy o kobietkach w ciąży chodzących wyłącznie w ogrodniczkach i dresach :) Ja pomalutku już się wyposażam w odzież ciążową aaaaa już sie nie mogę doczekać! :D Szukam szczególnie adresów z ciuszkami polskich twórców, piękne rzeczy robią :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moda jest moją pasją, więc nawet będąc w ciąży, starałam się modnie ubierać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja ciążowa. Miejmy nadzieję że dziecko też pójdzie w ślady mamy jeśli chodzi o stylizację ;) mega mi się spodobał ostatnio szlafrok dziecięcy z kapturem przypominający misia <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Super napisane. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja i jeszcze lepsza fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna sukienka, lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo w porządku ta stylizacja ciążowa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"