środa, 1 lutego 2017

Romantic Ruffles

Romantic Ruffles
Luty to czas miłości, a to za sprawą 14 dnia tego miesiąca. Dziś przygotowałam dla Was zdjęcia mojej walentynkowej stylizacji. Rok temu wybrałam czerwoną, dopasowana sukienkę, teraz stawiam na biało - czarny zestaw w romantycznym klimacie. Główną role grają falbany na bluzce i spódnicy oraz złota biżuteria. Dajcie znać jakie Wy macie walentynkowe plany i jakie kreacje wybieracie?








choker - Zara podobny kupicie TU
bluzka (blouse) - Vintage podobna kupicie TU
spódnica (skirt) - Zara podobna kupicie TU 



11 komentarzy

11 komentarzy

  1. fantastyczna jest ta bluzeczka, bardzo ładnie Ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna stylizacja i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, piękna koszula i super dodatki - biżuteria i pończochy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja :) Podoba mi się zestawienie białej koszuli i czarnej spódnicy. Ich krój zwraca uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie prezentujesz się w takim romantycznym wydaniu. Ta zwiewna bluzka i fryzura pasują do siebie idealnie :). Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz!!! promiennie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekna stylizacja! Mysle, ze ciekawym jej uzupelnieniem bylaby ktoras z tych torebek: https://studiopiel.com/19-torebki-skorzane-damskie

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawa dla modelki, brawa dla fotografa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"