środa, 14 września 2016

Velvet Dress

Velvet Dress
Aksamit przebojem powraca do łask. Hitem są aksamitne sukienki założone na biały t-shirt.
Ta tkanina nie jest łatwa w "noszeniu", bo dopasowany fason może podkreślić mankamenty sylwetki i optycznie dodać nam parę kilo. Jeśli chcemy coś ukryć, to idealnym rozwiązaniem będą szersze kroje, które luźno będą spływały po sylwetce. Poza tym możemy postawić na aksamitny żakiet lub dodatek w postaci szaliczka lub torebki, które dodadzą nam charakteru i przy okazji będą niesamowicie modne.








sukienka (dress) - SH podobną znajdziecie TU
T-shirt - BonPrix
naszyjnik (necklace) - Zara podobny znajdziecie TU
 okulary (glasses) - Diverse podobne znajdziecie TU 
torebka (bag) - SuperDodatki.pl 
 zegarek (watch) - Bergstern
  szpilki (shoes) - eButik.pl 




17 komentarzy

17 komentarzy

  1. Fantastyczna stylizacja! :) Sukienka prezentuje się fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie ten materiał nie do końca przemawia. ALe to pewnie dlatego, że poczucie stylu mam mniej więcej na poziomie przedszkolaka...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka pod kieckę ? nie sądziłam że tak super to wygląda!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. trend na koszulki pod sukienkami w ogole mnie nie przekonywał aż do teraz.. MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie wyglądasz :) Podoba mi się t-shirt, prosty, uniwersalny ciuszek, który zawsze się przyda. Mi ta tkanina nie odpowiada i na pewno nie byłoby mi w niej dobrze, ale u Ciebie prezentuje się to bezbłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :) Nie byłam przekonana do tego typu stylizacji ale patrząc na Ciebie całkowicie zmieniam zdanie. Wyglądasz rewelacyjnie, torebka megaaaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz :) genialne połączenia, a sukienka mega :) Podoba mi się moda na aksamit :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love velvet so badly :-) And you look wonderful in velvet <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Step into summer with our stunning boho maxi dress. Perfect for beach days and vacation vibes, this dress is designed for both style and comfort.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"