niedziela, 25 września 2022

Męska marynara

Męska marynara

Od kilku sezonów królują żakiety oversize, które wyglądają jak wyjęte z męskiej szafy. Idealnie pasują do bardzo kobiecych stylizacji. Uwielbiam połączenie długiej satynowej sukienki z za dużą marynarą. 

Ja wybrałam bardziej codzienny styl, który pasuje na wiele okazji. W tym przypadku żakiet pełni role okrycia wierzchniego, ponieważ uszyty jest z doskonałej jakości wełny. Oczywiście marynarka jest męska, do tego vintage i kupiłam ją w ciuchlandzie. 





7 komentarzy

7 komentarzy

  1. Piękny odcień niebieskiego! Świetna zdobycz z sh. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Nie przekombinowana. Super

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wygląda. Nie wyobrażałam sobie że męska marynarka może pasować również i dla kobiety

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście kolor jest świetny. Właśnie zauważyłam, że co raz częściej spotyka się takie marynarki

    OdpowiedzUsuń
  5. Męska też jest świetna. Chyba podkradnę mężowi

    OdpowiedzUsuń
  6. Marynarka jest ekstra, ten kolor robi robotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w marynarce męża bym się utopiła :D Świetny pomysł na outfit

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"