niedziela, 17 października 2021

Vintage ramoneska i dres

Vintage ramoneska i dres

 Kolejny look z serii wygodnych i codziennych. Tym razem totalnie czarna stylizacja z moją ukochana ramoneską z lat 80. Miałam ją już milion razy na blogu i za każdym razem pisze wam jak ją uwielbiam i jaka jest ponadczasowa, ale jak jej nie kochać! To oryginalny klasyk, który pasuje do wielu stylizacji. Pierwszy raz połączyłam ją z dresem, który jest z butiku online, co ważne to polska produkcja. Jestem z niego bardzo zadowolona świetnie się układa i jest idealny na chłodniejsze dni.




6 komentarzy

6 komentarzy

  1. Świetne zestawienie, nawet nie widać, że masz dres na sobie. Odważyłabym się nawet tak pójść do pracy. Dzięki za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny czarny look. Podoba mi się ramoneska i dresik. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ramoneski. Pasują praktycznie do wszytskiego

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasze najnowsze projekty to połączenie najnowszych trendów z klasyczną elegancją, zapewniając Ci nie tylko wyjątkowy wygląd, ale także doskonałe dopasowanie i wygodę. Wiya nowa kolekcja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"