niedziela, 24 października 2021

Klasyka i nowoczesność

Klasyka i nowoczesność

 Tu spotyka się klasyka z nowoczesnością. Łamanie modowych konwenansów to nic nowego. Od kliku, a nawet kilkunastu lat łączymy bardzo klasyczne, wręcz eleganckie części garderoby z czymś bardzo sportowym. Normą jest kobieca sukienka i sportowe buty, czy elegancki żakiet w duecie z jeansami. Podobnie jest z trenczem, który świetnie pasuje do sportowej stylizacji. Dobrze wygląda narzucony na dres z bluzą z kapturem. 

Ja swój płaszcz (oryginał z lat 70) skomponowałam ze sportową czapą, dużym szlem i butami na grubej platformie. Idealna stylizacja na jesienne spacery. Podoba wam się? 






3 komentarze

3 komentarze

  1. Przepięknie wyglądasz w tym płaszczu. Uwielbiam ponadczasowe inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra płaszczyk, idealny ja jesień. Wpadła mi w oko też torebka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście w tej stylizacji widać klasykę połączoną z nowoczesnością. Ślicznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"