niedziela, 10 października 2021

Ponadczasowa krata

Ponadczasowa krata

Krata to ponadczasowy print, szczególnie widać ją w sezonie jesienno zimowym. Katany w kratkę, czyli grube koszule, zazwyczaj o kroju oversize zastępują jesienne kurtki. W zeszłym sezonie był na nie prawdziwy boom i trend utrzymuje się także tej jesieni. 

Rok temu postawiłam na flanelową koszulę w kratę, którą naprawdę polubiłam, bo mogę z nią tworzyć wiele stylizacji. 

Tym razem prosty, klasyczny look, który świetnie współgra z jesienną scenerią. A czy wy też macie w swojej szafie takie koszule?  






5 komentarzy

5 komentarzy

  1. Ekstra! Czegoś takiego brakuje mi w szafie. Będę musiałą poszukać dla siebie jakiejś kraty

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę też sobie coś takiego znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Widać, że lata 90te królują na ulicach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kratka od zawsze kojarzy mi się z jesienią. Świetny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"