środa, 8 lipca 2020

Totalny Turkus

Totalny Turkus
Zgodnie z moją obietnicą kontynuuję cykl VINTAGE. Od zawsze kocham ubrania z duszą, teraz jest idealny czas aby inwestować w ubrania z drugiej ręki, lub dać nowe życie tym z szafy mamy lub babci. 
W dzisiejszej stylizacji króluje kontrowersyjny turkus. Dlaczego kontrowersyjny? Dlatego, że albo go kochasz albo nienawidzisz :) Jedno jest pewne nie pozostaje obojętny.
Ten kolor królował na przełomie lat 80 i 90 i z tych czasów jest ta sukienka.
Cudownie skrojona, idealnie uszyta z przewiewnej "gniecionej" bawełny, której nie trzeba prasować.
Dodałam do niej neutralne dodatki, czyli cieliste klapki polskiej marki Carinii oraz moją ukochaną torbę, która się nie starzeje, marki Tous.






sukienka (dress) - Vintage
torebka (bag) - Tous
Buty (flats) - Carinii
18 komentarzy

18 komentarzy

  1. ta sukienka jest przepiękna! na serio!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna na lato (szczególnie na te dni, kiedy nie wiadomo, czy założyć długie spodnie, czy pokusic się o spódniczkę).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, turkusowa sukienka! Bardzo kobieca i idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sukienka :) Najbardziej podoba mi się jej kolor oraz długość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż by się prpsiło o jakiś zegareczek w takim stylu do tej stylizacji: https://fabrykazegarkow.pl/zegarek-damski-mvmt-signature-square-skylar-d-mf03-ss-kwarcowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka jest prześliczna! Ten turkusowy kolor sprawia, że stylizacja jest boska! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Turkus zawsze podoba mi się na innej osobie, tak jest i tym razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krój sukienki trochę nie mój, ale kolor cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetnie Ci w tym kolorku! Mi osobiście krój się podoba, bardzo oryginalny i elegancki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zdecydowanie należę do grupy wielbicieli turkusu. A sukienka jest wspaniała, ze względu na jej ponadczasowy krój. Niesamowicie kobieca, z podkreśloną talią, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze piękny kolor! I oczywiście idealna długość ;) Taka, jak lubię. Podoba mi się, że pokazujesz klasyczną modę kobiecą. Dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna, klasyczna stylizacja. To zdecydowanie moje klimaty :) Jedyne co bym zmieniła to buty. Wybrałabym pewnie jakieś szpilki lub baleriny z https://butymodne.pl/balerinki-damskie-c27000.html. Za sandałami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem, ten turkus naprawdę do Ciebie pasuje, chociaż ja może na przełamanie założyłabym jakieś lepsze buty? A no nie wiem sama, a jednak dla mnie to wygoda, ważna, ale i kontrast ;p . Ogólnie to jestem zdania, że warto tutaj https://cavaricci.pl/12-bluzy/ poszukać ubrań, też są świetne, ale dla większych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny fason i kolor sukienki. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka oraz idealnie do Ciebie pasuje, sama ostatnio szukałam dla siebie sukienki w podobnym kolorze, bo jestem wielką fanką turkusu w stylizacjach, ale nie byłam w stanie znaleźć niczego konkretnego :)

    Zwróciłam również uwagę na dodatki, delikatne sandałki jak rownież kremową torebke. Wszystko się ze soba zgrywa.

    Sama w tym roku sporo schudłam tak wiec nosze sukienki o wiele częściej niż rok temu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna propozycja na lato. Warto też pamiętać o kosmetykach ochronnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pasuje Ci turkus. Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"