niedziela, 16 lutego 2020

W maślanym kolorze

W maślanym kolorze
Kolor maślany, został jednym z najmodniejszym kolorów tego sezonu. Ale to nie dlatego mam na sobie tę marynarkę. Żakiet kupiłam już 5 lat temu w vintageshopie. Skusił mnie jego świetny krój i materiał, a konkretnie czysta wełna dziewicza. Kocham takie marynary, ponieważ dodadzą "tego czegoś" nawet najprostszej stylizacji. Poza tym dziś już trudno kupić tak, dobry jakościowo, nowy żakiet. Więc jeśli Wy spotkacie podobny w lumpeksie to koniecznie go kupcie!





żakiet (blazer) - Vintage
okulary (sunglasses) - Mango
spodnie (jeans) - Topshop
kozaki (boots) - Vintage
15 komentarzy

15 komentarzy

  1. Prosto ale z charakterem. Bardzo mi się podoba.



    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten płaszczyk. Świetnie wygląda z długimi kozakami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo prosta, skromna marynarka, a jednak fajnie się spisuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny płaszczyk mega się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna marynarka. W tym roku zamierzam zapolować na podobną, bardzo podobają mi sie marynarki oversize w trochę męskich klimatach bo mogą spokojnie zastąpić płaszczyk jak rownież tutaj widać. Widzę ją na sobie w połączeniu z legginsami oraz z butami na wysokim obcasie. Aczkolwiek do butow sportowych taka marynarka również powinna pasować :)

    Niezłe promocje na torebki podobne jak we wpisie widziałam w sklepie Pantofelek: https://pantofelek24.pl/pol_m_Torebki-248.html Torebka jest praktyczna, bo pasuje do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawidłowy link:
    [url=https://pantofelek24.pl/pol_m_Torebki-248.html]https://pantofelek24.pl/pol_m_Torebki-248.html[/url]

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne są te buty! Moje niestety poszły w odstawkę, bo jest po prostu za ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Blazer bardzo mi się podoba, ciekawy krój i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz - w tym kolorze Ci do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  10. No wlasnie polowałam ostatnio na taka dłuższą marynarkę. Chciałabym sobie kupić bo widziałam że są bardzo modne w tym sezonie. Kiedyś miałam podobny płaszczyk oaz był bardzo praktyczny, szczególnie,ze kolor ten pasował dosłownie do wszystkiego :) Niestety z powodu pewnych wydarzeń straciłam ją oraz potem jej nie odzyskałam.

    Szczególnie podoba mi się tutaj torebka.

    Mogę wiedzieć jaka jest to firma bo chętnie bym sobie podobną kupila.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor - podoba mi się. Widziałam nawet ostatnio buty w takim kolorze na stronie https://butymodne.pl/balerinki-damskie-c27000.html i myślę, że może się na takie zdecydują. Jest to fajny kolor, który można dopasować do różnych stylizacji i zawsze będzie to pięknie wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kozaki podkreślają niebotyczne nogi!! Jesteś bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się bardzo Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  14. ale tu wiele fajnych wiadomości



    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"