niedziela, 23 lutego 2020

Boyfriend Jeans

Boyfriend Jeans
Spodnie rodem z szafy chłopaka to już klasyk w damskiej garderobie! Choć osobiście raczej stroniłam od tego modelu, ponieważ uważałam, ze nie wyglądam w nim dobrze... To znalazłam w szafie mojego męża Levisy model 501, w których już nie chodził. Chciałam je przerobić na krótkie spodenki, ale okazało się, że to jedyna para luźnych jeansów, w których akceptuje swoją sylwetkę :)





 płaszcz (coat) - Vintage 
spodnie (jeans) - Levi's 501
buty (shoes) - Carinii
8 komentarzy

8 komentarzy

  1. Wygodna stylówka na co dzień. Idealnie na szybkie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne spodnie. Długo nie mogłam się do nich przekonać oraz nosilam głównie rurki, wydawało mi sie,ze nie będa do mnie pasowały Postanowiłam jednak sobie je sprawić oraz jestem z nich bardzo zadowolona. Sa wygodne, pasują do wielu stylizacji i czuje się w nich naprawdę świetnie. Kupilam przy okazji zakupów a stay się moimi ulubionymi spodniami. NOsze je zarówno do skarpetek jak i do stylizacji bez skarpetek :)

    Podoba mi się rownież długi czarny płaszcz, polowalam na podobny w tym roku, niestety nie udało mi się takowego znaleźć.Będe szukala pewni za rok jak pojawią się nowe kolekcje na sezon zimowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten płaszczyk jest czarny czy granatowy, bo bardzo trudno dostrzec to na zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie pasują takie stylizacje.Wygląda świetnie ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Modnie i wygodnie. Świetnie

    OdpowiedzUsuń
  6. super płaszczyk i stylizacja bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"