niedziela, 27 marca 2022

Klasyka Gatunku

Klasyka Gatunku

 Ten żakiet to moja prawdziwa perełka vintage! Wystarczy, że go założę i stylizacja dużo zyskuje przy okazji ja czuje się lepiej. Ma idealny krój, rozmiar, pięknie się układa i ma kolor, który pasuje do wszystkiego. Żakiet pochodzi z połowy lat 80 i na pewno będzie w mojej szafie tak długo jak się da. Takie ubrania są ponadczasowe i ciężko kupić coś współczesnego, tak dobrej jakości. Czy Wy też macie swoje perełki vintage z którymi nigdy się nie rozstaniecie? 

 

 





12 komentarzy

12 komentarzy

  1. Szkoda, że nikt nic nie napisał pod tym artykułem. To mi się bardzo nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja. Uwielbiam takie klasyczne outfity.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw. Taka klasyka w ciekawym wydaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyka jest najlepsza. Bardzo często wybieram takie stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie połączenie elegancji z trochę wschodnim stylem. Wydawać mogłoby się to zbyt odważne, a jednak wygląda to bardzo spójnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna marynarka vintage i super zestawiona. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku zamówiłam sobie 3 marynarki:

    Marynarkę w szalonym różowym kolorze
    Marynarkę w czarno białą pepitkę
    Jak również klasyczną czarno szarą marynarkę na co dzień

    Zauważyłam, że chodzę w nich o wiele częściej niż się spodziewałam. Dobrze skrojona marynarka daje dużo :)

    Najczęściej łączę ją z butami sportowymi:
    https://www.butomaniak.pl/pol_m_Marki_-V-_Vans-463.html

    Mój osatnio nabytek to takie sportowe vans moro damskie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak normalne rozwiązania. Śliczne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasyczne stylizacje zdecydowanie są ponadczasowe i pasują wielu kobietom. Warto też pokusić się o biżuterię, która nawet minimalistyczny look odmieni w wyjątowy. Ja często sięgam po perły. Mam kolczyki i naszyjnik z pereł ze sklepu Gemapolis.pl. Lubię je zakładać do małej czarnej na wyjątkowe okazje, ale do marynarki do pracy też super pasuje. Dorosłam do pereł, wcześniej nie wiedzieć czemu bałam się ich nosić. Dzisiaj nie wyobrażam sobie nie mieć ich w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look. Te jeansy i marynarka wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestaw. Świetnie wszystko dobrane

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"