niedziela, 14 marca 2021

Ramoneska Oversize

Ramoneska Oversize

Kolejna stylizacja z cyklu "na luzie". Tym razem to totalnie czarny look. Charakteru dodaje ramoneska z drugiej ręki, którą dostałam, a konkretnie wymieniłam się ubraniami z moją przyjaciółką. Wymiana ciuchami to też świetny patent na odświeżenie garderoby bez zbędnych zakupów i wydawania pieniędzy. Każda z nas ma w szafie mnóstwo ubrań, w których nie chodzi, nie zawsze chce nam się je sprzedawać, a można po prostu zrobić szybki przegląd ubrań z koleżanką i się nimi wymieniać. 

Jeśli szukacie stylowych inspiracji , to polecam Wam blog o modzie, który śledzie od niedawna, ale stylizacje są bardzo w moim klimacie. 






czapka (hat) - P&K

kurtka (jacket) - Zara

bluza (sweatshirt) - Everlast

torba (bag) - Fronero

 buty (shoes) - Renee
8 komentarzy

8 komentarzy

  1. Właśnie takiej szukam. Ramoneska zawsze musi byc w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pazurem, ale nadal kobieco :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Z pazurem, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny i stylowy look. Wymiana ciuchami to dobre rozwiązanie. Od lat tak robię z siostrą, bo mamy podobny gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ramoneska, właśnie takiej szukam. :) Czy to obecna kolekcja Zary?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz super! Ostatnio sama stworzyłam podobną stylizację wykorzystując ramoneskę męską. Stylizacja była ciężka, dokładnie taka jak lubie! Poza tym taka kurtka świetnie sprawdza się na dużym wietrze i jest ponadczasowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy możecie znaleźć na stronie https://www.pakamera.pl to sklep z moda dla kobiet. Macie też akcesoria i dodatki modowe oraz biżuterię. Są tam też fajne rzeczy dla dzieci. Sprawdźcie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"