niedziela, 22 listopada 2020

Ręcznie robiona kamizela

Ręcznie robiona kamizela

 Kamizelki, pulowery, bezrękawniki, to zdecydowanie hity tej jesieni i zimy. Poza tym to jeden z klasycznych elementów garderoby więc zawsze będzie na czasie. 

Kamizelka z dzisiejszej stylizacji, to nie byle co!  To ręczna robota! 

Historia jest dosyć prosta: moja koleżanka udostępniła post swojej koleżanki :) która pokazała zdjęcia wyrobów jej Babci Dany. Były tam czapki, swetry, kamizelki. Wszystko było na sprzedaż w zaskakująco niskich cenach. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Oczywiście kupiłam kamizelkę w cudnym beżu i jeszcze 2 czapki. 

Koniecznie zobaczcie te cuda na oficjalnym profilu Babci Dany! Warto zainwestować w tak pięknie zrobione rzeczy !

 




kamizela (vest) - Cuda Babci Dany

koszula (shirt) - Mango

torba (bag) - Fronero


7 komentarzy

7 komentarzy

  1. Wygląda Pani przepięknie! Niczym z Paryża <3 Trzeba mieć bardzo wielki talent żeby zrobić takie cudeńka własnymi rękami. Też chce taką sweterkową kamizelkę .

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli ktoś chce wypozycjonować stronę internetową to powinien skorzystać z bardzo dobrej firmy agencja interaktywna/ .Sam z tej firmy korzystam od bardzo dawna i jestem z tego powodu bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja babcia to mistrzyni ręcznych robótek :) Zawsze na święta daje mi coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jaka oryginalna ta kamizelka, wręcz doskonała do wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"