niedziela, 4 października 2020

Męski Kardigan

Męski Kardigan

Za oknem widać i czuć jesień. Zamarzył mi się ciepły, najlepiej wełniany kardigan. Niestety w sieciowych sklepach rządzi akryl i poliester. Więc warto zajrzeć do szaf mam, babć, a może także do szafy taty? Ja znalazłam idealny wełniany sweter na męskim dziale w vintage shopie. Nie był tani, ale to czysta wełna. Sami oceńcie czy warto było ?

 






sweter (cardigan) - Vintage
t-shirt - Reserved
spodnia (jeans) - zara
buty (shoes) - Carinii
4 komentarze

4 komentarze

  1. Świetnie ci w takiej stylizacji i na pewno ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdzie nie mogę znaleźć idealnego kardiganu :( Szukam już od dłuższego czasu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna stylizacja! Świetny kardigan.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zauważyłam, że o dziwo męska koszula czy kardigan - paradoksalnie - dodają seksapilu :) Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"