niedziela, 24 maja 2020

Bluza w klimacie Cyber Punk

Bluza w klimacie Cyber Punk
W czasach pandemii stawiamy na wygodne i praktyczne ubrania. Prawie każda marka wzbogaciła swój asortyment w dresowe bluzy i spodnie. Wstrzeliłam się idealnie, ponieważ jeszcze przed "tym wszystkim" zamówiłam bluzę z unikatowym nadrukiem Cyber Punk ze sklepu Bazaardodo. Zestawiłam ja z moimi pewniakami, czyli jeansową spódnicą z wysoką talią i sportowymi butami z gruba podeszwą. Całość tradycyjnie nawiązuje do lat 90.





bluza (sweatshirt) - Bazaardodo.com
spódnica (skirt) - Vintage
torebka (bag) - Tous
buty (shoes) Carinii
7 komentarzy

7 komentarzy

  1. Już nawet nie wiem, co zrobiłam ze swoją jeansową spódnicą. Może się jeszcze w nią zmieszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też teraz królują bluzy. Do tego wygodny dres i można poszaleń na tej kwarantannie. Wygląda na to, że powoli wracamy do rzeczywistości i trzeba będzie nieco odświeżyć garderobę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sportowa klasyka z lat 80!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna bluza, często chodzę "na sportowo", a ostatnio bardzo polubiłam czerwony kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja. Jeans pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz na 18 lat:) bardzo fajnie !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa stylówa. A co na temat butów do tej stylizacji byś powiedziała? Może takie sportowe https://butymodne.pl/buty-sportowe-damskie-c257903.html by pasowały, co sądzisz? Ja bym właśnie taki styl widziała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"