niedziela, 24 listopada 2019

Fiolet

Fiolet
Fioletowy sweter z czystej wełny znalazłam u mojej mamy w szafie. Okazał się nieużywany i jest w idealnym stanie. Do tego ma cudny krój i ten piękny kolor. Połączyłam go z satynową spódnicą w "rozmazane" kwiaty i czarną resztą :)
Wiem, że teraz jest bardzo zimno i patrząc na te zdjęcia i mi też się robi zimno. Uspokajam Was foty robiłam 2 tygodnie temu, wtedy było wręcz upalnie w kontraście do dzisiejszej pogody.




sweter (sweater) - Vintage
Spódnica (skirt) - Zara

4 komentarze

4 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się ten sweter :) a jeśli szukasz czapki na zimę to wejdź tutaj - mają naprawdę szeroki wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie niedawno przeprosiłam się z spódniczkami, fioletowa bluzka pasowałaby mi do jednej z nich

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"