niedziela, 15 września 2019

Kopertowa spódnica szyta na miarę

Kopertowa spódnica szyta na miarę
Tym razem stylizacja w klasycznej i ponadczasowej kolorystyce. Urozmaiceniem są grochy i ciekawa, kopertowa spódnica, którą uszyła mi na miarę prze zdolna Asia, której dzieła możecie obejrzeć TU. Jakiś czas temu jej profil pokazała mi moja sistra cioteczna (też Asia), bez zastanowienia zaczęłam śledzić jej dzieła. Po jakimś czasie napisałam do Asi i spytałam czy uszyje mi spódnice i ile będzie mnie to kosztować? Okazało się, że cena była bardzo przystępna i wszytko załatwiłyśmy zdalnie. Jak widzicie spódnica jest naprawdę bardzo dobrze uszyta i na pewno jeszcze wiele razy zagości w moich stylizacjach.






spódnica (skirt) - Joanna Pisarska
bluzka (blouse) - Zara
Torebka (bag) - Vintage
Buty (shoes) - TkMaxx
13 komentarzy

13 komentarzy

  1. Ta spódniczka jest po prostu boska! Od razu widać, że to nie zwykła sieciówka, tylko prawdziwa modowa artystka!

    OdpowiedzUsuń
  2. I like your styles, event we have different language. And I also want to share my tips on here. I bought a full lace wig from prosphairshop, I find wig is a fashion thing. I can use it on different styles! I hope one day I can like you have my own blog!

    prosphairshop body wave lace front wig

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, uwielbiam obrania w kropki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażeniem, że na tobie to wszystko wyglądałoby olśniewająco. Szkoda, że ja takiej urody nie posiadam i skompletowanie dobrej garderoby dla mnie nie jest łatwe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest. Ciekawe czy mojej mamie uda się taką uszyć. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja i piękna sukienka. Ja rzadko noszę opaski, ale Tobie bardzo pasują :) i oczywiście jak zawsze - ciemne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko świetnie dopasowane trochę przypomina modę z dawnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stylizacja. Bardzo miło się czytało. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ fajna bluzka. Spódniczka również wygląda ciekawie. Z niecierpliwością czekamy na Twoje jesienne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ubrania w grochy. Z tą spódnicą wyszło genialnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna stylizacja w sam raz na wiosne do tego elegancki żakiet i wpis mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"