poniedziałek, 29 lipca 2019

Lato w mieście

Lato w mieście
Od jakiegoś czasu ograniczam zakupy nowych ubrań. Większość "nowych" rzevzy mam z ciucholandu lub z szafy mamy. Staram się również co jakiś czas robić porządek w szafie i zakładać swoje, dawno zapominane rzeczy.
W tym zestawie połączyłam moją, zeszłoroczną ciążową sukienkę z torebką i paskiem z ciucholandu. Całość idealnie sprawdza się na upalny dzień w mieście.










sukienka (dress) - Rosegal
okulary (glasses) - Reserved
torebka (bag) - SH
kolczyki (earrings) - Happinessboutique
buty (shoes) - Stradivarius
7 komentarzy

7 komentarzy

  1. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, sukienka też taka dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta sukienka <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz:) piękną masz sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. te kosze nadadzą każdej stylizacji super wyrazu :)


    Blog urodowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka! Bardzo ładnie Ci w zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna stylizacja i pięknie wyglądasz. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Odkąd zobaczyłam tę sesję, zaczęłam eksperymentować z apaszkami we włosach! Bardzo kobieco wyglądają :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"