środa, 29 sierpnia 2018

Trend Radar – Jesienna Krata

Trend Radar – Jesienna Krata
Powoli zbliżamy się do jesieni, a co za tym idzie zastanawiamy się co będzie modne i co warto mieć w szafie. Trendów jest naprawdę mnóstwo i większości z nich, tak naprawdę się powtarza. Karata jest hitem od ponad roku i cały czas będzie królować w nienadchodzącym sezonie.
Można ją nosić solo, czyli jedna rzecz w ten print lub łączyć kilka wzorów w jednej stylizacji. Ta druga propozycja na pewno jest dla kobiet odważnych, które kochają modę. 
Przygotowałam dla Was 4 rożne stylizacje idealne na jesień, w których krata gra główną rolę. Wszystkie ubrania dostepne są w sieciówkach, które możecie znaleźć w Galerii Słonecznej w Radomiu




Żakiet – Zara 349 zł
Sukienka – H&M 59,90 zł
Zegarek AM:PM – Apart 420 zł
Torebka – Top Seceret 129,99 zł
Buty Puma – Deichmann 219,90 zł


Sukienka – Mohito 119,99 zł
Beret – H&M 39,90 zł
Torebka – Reserved 129,99 zł
Kolczyki – Mohito 19,99 zł
Botki – Kazar 499 zł






Bluzka – Reseved 59,99 zł
Spódnica – H&M 129,90 zł
Okulary – Mohito 49,909 zł
Torebka – Zara 159 zł
Buty – Ryłko 329,99 zł



Sukienka – Top Secret 129,99 zł
Czapka – H&M 39,90 zł
Bransoletka – YES 169 zł
Plecak – Stradivarius 69,90 zł
Botki - SinSay 129,99 zł


Wszystkie użyte produkty w zestawach znajdziecie w Galerii Słonecznej w Radomiu


10 komentarzy

10 komentarzy

  1. Wszystkie zestawy są piękne, ale najbardziej zakochana jestem w tym z szarą oraz z zieloną sukienką, coś wspaniałego *.*
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne propozycje, każdy zestaw wygląda cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie wykorzystam ten trend :)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że w końcu ktoś postanowił zaserwować fajny miejski plecak do sukienki. Myślałam, że takie zestawieni już nigdy nie pojawi się na wybiegach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie świetne połączenie, czekałam właśnie na takie propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja nr 2 mega mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  7. 2! Jeśli już. Ogólnie nigdy nie rozumiałam tego szału na ubrania w kratę jesienią. Wiem, że to taki klimat ubrań, taki nastrój ale jednak nawet jesienią jestem za pozytywnymi kolorami.
    _________
    BlueMoon Outlet

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetne porady! Właśnie zakupiłam sobie płaszcz w szkocką kratę i zastanawiam się jaki dodatek do niego dobrać. https://recenogi.pl/pl/p/Plecak-marynarski-Capitano-czerwony/456 Co myślicie o takim plecaczku?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi bardzo podoba się krata księcia Walii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"