niedziela, 19 marca 2017

Spring Essentials by Tous

Spring Essentials by Tous
Zapewne jak większość z Was, ja też z utęsknieniem czekam na ciepłe, wiosenne dni. Podobno, to już niedługo, a w oczekiwaniu warto przygotować odpowiednie stylizacje na tę cieplejszą połowę roku.
Aby poczuć wiosenny klimat, ja stawiam na jaśniejsze zestawy i kolorowe dodatki. Po te ostanie wybrałam się do Galerii Słonecznej w Radomiu, a konkretnie do sklepu Tous. Sklep oferuje wspaniałą i bardzo energetyczną, nową kolekcje biżuterii oraz torebek.
Wybrałam kilka dodatków, które dodają charakteru spokojnej stylizacji. Moim faworytem jest torebka i kolorową aplikacją oraz klasyczny zegarek w pięknym niebieskim odcieniu.
















okulary (glasses) - Tous
t-shirt - Zalando 
torebka (bag) - Tous
żakiet (blazer) - Oasap podobny kupicie TU
naszyjniki, bransoletka (necklaces, bracelet) - Tous
zegarek (watch) - Tous
 spodnie (jeans) - Romwe podobne kupicie TU
trampki (shoes) - Stradivarius podobne kupicie TU





15 komentarzy

15 komentarzy

  1. Uwielbiam Cię w tych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny set! marynarka ma świetny fason i kolor, a biżuteria dodaje smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz. ;-)
    Torebka jest przeeepiękna. Pozdrawiam 😘

    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pół sportowo pół elegancko czyli tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz przepięknie;) cudowne masz włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra marynarka, bardzo podoba mi się ten kolor :) Cała stylizacja też jest oczywiście świetna.
    Pozdrawiam Mania :)
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Żakiet to mój zdecydowany faworyt całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka mnie zachwyciła, jest cudowna <3 krój i kolor idealny

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna stylizacja, Tous uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyglądasz, cudowny żakiet o stylowym kroju.
    Dodatki wybrałaś przepiękne <3
    Obserwuję i miło mi będzie jak wrócisz :*


    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. gözəl Sizin veb, bir çox insanlar üçün faydalı ola bilər. Mən bu link təşəkkür edirəm, razı ümid əmanət.

    Obat GERD
    Obat Herbal
    Obat Epilepsi
    Obat Herbal Lipoma
    Obat Jantung Anak Bocor

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"