środa, 4 stycznia 2017

Timeless

Timeless
Moje ukochane połączenie, czyli paski, jeansowa kurtka okraszone czerwoną bandaną. Każdy z tych elementów jest ponadczasowy, a razem zawsze wyglądają stylowo. Takie zestawienie pasuje na wiele okazji i każda z tych rzeczy może być noszona do zupełnie innych stylizacji. Ciekawa jestem jakie są wasze ponadczasowe zestawienia?







 kurtka (denim jacket) - Chicme
bluzka (top) - podobną kupicie TU  
spódnica (skirt) - podobną kupicie TU 
bransoleta (bracelet) - Artelioni  
   zegarek (watch) - Bergstern
  torebka (bag) - SuperDodatki.pl 
 botki (boots) - Zara podobne znajdziecie TU
 paznokcie (nails art) - Klinika Piękna 




11 komentarzy

11 komentarzy

  1. Rewelacyjna stylizacja :D Niby banalne połączenie, ale daje niesamowity efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. nic dodać nic ująć...fantastycznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz :) Podoba mi się zegarek, elegancki i delikatny. Moja ponadczasowe połączenie to chyba ciemne dżinsy, koszula i wygodne buty na obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Adore this look! This scarf is s cute!

    http://MartasFashionDiary.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"