sobota, 12 września 2015

Print Mix

Print Mix
Klasyczne zestawienie bieli z czernią, sprawdza się zawsze. Ta sama zasada dotyczy także ubrań w biało - czarne wzory. Dziś zestawiłam bluzkę w paski z wzorzystą spódnicą. Całość tworzy ciekawy i mam nadzieje stylowy zestaw, który idealnie pasuje na wieczorne wyjście ze znajomymi lub na randkę :)










top - CNDirect
pasek (belt) - SH
spódnica (skirt) -  Oasap
 paznokcie (nail art) - Klinika Piękna 
kolczyki (earrings) - Artelioni
 torebka (bag) - Barada 

                                                                   

8 komentarzy

8 komentarzy

  1. Ciekawe połączenie. Super spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyglądasz :) bardzo mi się podoba to połączenie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! :) I świetnie dobrane dodatki :)
    Pozdrawiam! :)
    http://magymany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ryzykowne połączenie :) Moim zdaniem balansujesz na krawędzi, ale nadal jesteś w tym stylowym przedziale :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się połączenie takich wzorów :) bluzka mega !

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chyba nie odważyłabym się na takie połączenie, ale na Tobie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"