niedziela, 29 listopada 2020

Płaszcz w klimacie Lady D

Płaszcz w klimacie Lady D

Jestem świeżo po obejrzeniu kolejnego sezonu The Crown. Oczywiście jak większość fanów, czekałam na wątek związany z Dianą. Nie zawiodłam się, najnowszy sezon trzyma wysoki poziom.

Jako fanka mody i mody Vintage, a zwłaszcza ubrań z przełomu lat 80 i 90, podziwiałam wspaniale odwzorowane kreacje Lady D. Mogłabym mieć wszystkie ubrania z tego serialu. 

Na szczęście w szafie mam kilka perełek z tych dekad i dziś na światło dzienne wyszedł mój czerwony, wełniany płaszcz, który bardzo kojarzy mi się z Dianą, Wam też? 




czapka (hat) - Cuda Babci Dany

płaszcz (coat) - Vintage 

torba (bag) - Fronero




 

10 komentarzy

10 komentarzy

  1. Bardzo ładnie kontrastuje, super wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękni jest ten płaszcz, od zawsze marzyłam właśnie o kryciu w tym kolorze i w eleganckim fasonie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie musisz wykluczać jednego z tych kolorów:) Ja gdy coś kupuję nowego to po prostu tak, by pasowało już chociaż do kilku rzeczy w mojej szafie. Np. różowa bluzka pasuje zarówno do jeansów granatowych, ciemno-szarych oraz do spódniczki czarnej, białej (na lato). Jednocześnie pasuje do kurtki skórzanej oraz szarego swetra. Ale gdy mam kupić np. spódniczkę i sobie myślę, że nie mam butów do niej, ani odpowiedniej marynarki, sweterka czy czegoś na górę, to odpuszczam. Czasami róż pasuje i do czerwieni np. czarne spodnie, jasnoróżowa bluzka + czerwony kardigan

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest ten płaszcz <3 I w ogóle cały zestaw. Wyczuwam w nim mocno taki zimowo-świąteczny vibe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz śliczną i wyjątkową czapkę. Cudownie pasuje do tej stylizacji. Ma w sobie to coś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka mocna czerwień to mój ulubiony kolor. Zazdroszczę trochę tego płaszczyku

    OdpowiedzUsuń
  7. Wartościowy content tutaj jest

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"