niedziela, 17 listopada 2019

Wielkie i bufiaste rękawy

Wielkie i bufiaste rękawy
Fokus na rękawy w tym sezonie jet mocny. Duże i bufiaste niczym z innej epoki są teraz na czasie. Ja zdecydowałam się sukienkę z oto takimi rękawami. Sukienka jest uszyta z grubego jeansu i kupiłam ją około 2 lata temu w Asos, a na blogu dziś ma swoja premierę. Do całości dodałam pasek vintage i mój klasyk :) czyli czarne rajstopy i botki.





sukienka (dress) - Asos
pasek (belt) - Vintage
torebka (bag) - Vintage
bransoleta (bracelet) - DDS

10 komentarzy

10 komentarzy

  1. Przepiękna sukienka. Lubię takie total looki :) Do twarzy Ci w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerń na kobiecie wygląda równe pociągająco co czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię swetry oversize ale warto sobie uświadomić, ze stylizacje z obszernym swetrem zakrywają talię i (przez legginsy, spodnie typu skinny i mini spódniczki) maksymalnie eksponują nogi. Uczciwie warto więc spojrzeć na swoją sylwetkę i odpowiedzieć sobie na pytanie, czy taki efekt właśnie chcesz uzyskać. Jeśli tak, to nie pozostaje nic innego, jak zainspirowac się stylizacjami z naszej galerii.

    Stylizacja mi sie podoba. Zwykle nie lubie monochromatycznych stylizacji w czerni bo sa ponure, tutaj jednak jest bardzo ladnie oraz klasycznie.

    Z czernią Ci do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :) Ja ostatnio kupiłam sporo czarnych ubrań w sklepie www modbis :). Bardzo polubilam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie mogę się odnaleźć w tych rękawach. To nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka, jak i całą stylizacja, jest fantastyczna! Ja, niestety, niezbyt dobrze wyglądam w tego typu rękawach, ale Ty prezentujesz się znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest bombowa, sama chciałabym taką mieć. Jedyne co bym zmieniła to kolczyki na większe, myślę, że koła będą pasować idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobieta w rozmiarze XXL też może być modna :) Wiem co mówię bo sama ubieram się na https://monuco.pl/ i jestem bardzo zadowolona. Mają w ofercie bardzo wiele oryginalnych, modnych wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham bufiaste rękawy, ale wie, ze nie kazda kobieta moze sobie na nie pozwolić. Kobiety troszkę większe lepiej gdyby nie zakladały ubrań z bufiastymi rękawami, ponieważ poszerzają górą część ciała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"