niedziela, 21 lipca 2019

Retro spódnica

Retro spódnica
Spódnica z tej stylizacji jest wyjątkowa, a to wszytko dzięki mojej mamie. Doskonale pamiętam jak moja mama ją nosiła, kiedy ja byłam jeszcze dzieckiem. Niedawno przypomniałam sobie o niej i poprosiłam mamę aby mi ja podarowała. Jak widać, pomimo swoich lat, spódnica znów jest modna i spokojnie można w niech chodzić :) 






kurtka (jacket) - Cheap Monday 
bluzka (top) - House
torebka (bag) - Tous
spódnica (skirt) Vintage
byty (shoes) - Carinii

10 komentarzy

10 komentarzy

  1. Taki zestaw mogłabym nosić każdego dnia :) Muszę wreszcie skusić się na takie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na tą spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połączenie. Spódnica nadaje lekkości miejskiemu stylowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W spódnicy się zakochałam, jest piękna
    Wpadaj do mnie, będzie mi bardzo miło: https://jamonika.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica jest świetna. Idealnie pasuje do każdej stylizacji, zarówno do butów sportowych, jak i szpilek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rzadko łączę sukienki i spódniczki ze sportowymi butami. Pięknie wyglądałaby ta stylówka z butami na obcasie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna! taka mega kobieca. Powiem Ci, mam swój ulubiony styl, wyszukuje sklepów gdzie jest wyprzedaż odzieży damskiej i poluje właśnie na takie piękne perełki. Uważam, że kobieta zawsze powinna stylowo wyglądać !

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna spódnica! Dzięki za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie stylizacje - ze smakiem, nie przebrane, które można czasem lekko zmodyfikować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny sklep internetowy który mogę polecić to LINK. Zajrzyjcie to jest sklep gdzie kupiłem kozaki damskie oraz buty damskie na obcasie. Buty na jesień, zimę, lato czy wiosnę. Wszystkie pory roku! Sprawdż mokasyny damskie stylizacje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"