niedziela, 30 czerwca 2019

Niebieska spódnica midi

Niebieska spódnica midi
Choć nie jestem wysoka, a wręcz jestem bardzo niska i teoretycznie nie powinnam nosić długości midi, to od jakiegoś czau uwielbiam sukienki i spódnice które kończą się 10 - 15 cm przed kostkami. Aby wyglądać, mniej więcej, proporcjonalnie wybieram modele z podwyższonym stanem i podkreśloną talią, do tego staram się zakładać cieliste buty na platformie lub na obcasie. Gdy zastosuje te 2 modowe triki, nie wyglądam jak Hobbit :) Niebieska spódnica z tego zestawu to moja nowość, a konkretnie najnowszy łup z ciucholandu jest zwiewna, ma oryginalny krój, kieszenie i świetnie sprawdza się w upały.







t-shirt - Cross Jeans
spódnica (skirt) - SH 
torebka (bag) - Tous
buty (shoes) - Stradivarius 

16 komentarzy

16 komentarzy

  1. Po tysiąckroć znakomicie udany zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, wprost idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe ma Pani te perełki z drugiej ręki �� które ciucholandy w Radomiu może Pani polecić? Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Radom to uwielbiam wszystkie "Trafiki", to w nich kupuje najczęściej.

      Usuń
  4. blue is the best color! i like your dress and i want to try!
    Very beautiful!
    luxhairshop sew in weave homecoming
    Like your blog, thank you for sharing.
    (づ ̄3 ̄)づ╭❤~

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita stylówka. Prosta, a zarazem przyciąga wzrok. Kolor tej spódnicy... omg.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super połączenie. Zarówno wygodnie jak i stylowo

    OdpowiedzUsuń
  7. mnóstwo fajnych inspiracji


    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestawienie. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancka a zarazem efektowna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"