niedziela, 14 kwietnia 2019

Plisy i Jeans

Plisy i Jeans
Bardzo się ciesze, że plisowane spódnice są teraz bardzo modne, bo na stanie mam kilka modeli. Spódnice z dzisiejszej stylizacji upolowałam w ciucholandzie, kosztowała niecałe 10 zł. Ma świetny kolor i krój. Połączyłam ją z kontrastową czerwienią i jasno różowymi trampkami Adidas na grubej podeszwie. Całość jest idealna na niedzielny spacer z moim małym, synkiem.





kurtka (jacket) - Romwe
koszulka (t-shirt) - H&M
spódnica (skirt) - SH
buty (shoes) - Adidas STAN SMITH BOLD

4 komentarze

4 komentarze

  1. Super. Plaszczyk mam bardzo podobny, natomiast chętnie wskoczyłabym w Twoją sukienkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite buty. Bardzo mi się podobają. Szukam jakiś nowych inspiracji w tym roku i trafiłam na takie miejsce https://butymodne.pl/glany-meskie-c55206.html. Chciałabym swojemu mężowi coś wybrać. Staram się co roku zakupić coś wyjątkowego co będzie pasowało do panującej mody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pewny że bardzo dużo osób na ten blog będzie zaglądało.Takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"