sobota, 21 października 2017

Żółty, to nie jest kolor dla blondynek?

Żółty, to nie jest kolor dla blondynek?
Często słyszę, że "żółty to nie jest kolor dla blondynek" lub, "jednym kolorem którego nigdy nie założę jest żółty". Do pewnego momentu też tak myślałam i nawet nie przymierzałam ubrań w tym odcieniu. Ponieważ kobieta zmienna jest, postanowiłam zaryzykować i zmówiłam bluzkę w kolorze kurkumy. Ryzyko się opłaciło, bo świetnie się czuje w tym słonecznym kolorze! Dodam, że założyłam bluzkę tył na przód :) Prawidłowo z przodu pewien być dekolt, tak jak jest na stronie TU, ale wymyśliłam można ją nosić na 2 sposoby.








czapka (hat) - podobną kupicie TU
bluzka (blouse) - SheIn
szorty (shorst) - podobne kupicie TU
 torebka (bag) - SuperDodatki.pl 
bransoletka (bracelet) - Artelioni
botki (boots) - Zara podobne kupicie TU 




8 komentarzy

8 komentarzy

  1. Jak zwykle idealna stylizacja. Wspaniale wyglądasz!
    Pozdrowienia!
    Gustaw

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio zakładam bluzki tył do przodu bo tak po prostu lepiej się prezentują, ładna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja. Kolory fajnie grają z tłem.

    OdpowiedzUsuń
  4. ta żółta bluzka jest genialna. uwielbiam takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabyś powiedzieć w jakim sklepie kupiłaś te spodnie? Od dawna wszędzie takich szukam i nadal nie znalazłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie bardzo fajna stylizacja i na tych zdjęciach widać że jednak żółty pasuje dla blondynek idealnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się fajnie połączy to jak najbardziej i dla blondynek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"