środa, 25 października 2017

Jasny sweter oversize i skórzana spódnica

Jasny sweter oversize i skórzana spódnica
Prosta i codzienna stylizacja ze swetrem w roli głównej, to mój wybór na jesienne, chłodne dni. W tym przypadku postawiłam na sweter oversize, który dobrze komponuje się z dopasowana, skórzaną spódnicą i wygodnymi botkami.







sweter (sweater) - Zaful
spódnica (skirt) - Romwe podobną kupcie TU
torebka (bag) - SuperDodatki.pl 
botki (boots) - H&M podobne kupicie TU 
kolczyki (earrings) - AriaStyle
 paznokcie (nails art) - Klinika Piękna 



23 komentarze

23 komentarze

  1. Jak dla mnie petarda, uwielbiam takie klasyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódnica :) Bardzo podoba mi się ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje stylizacje są zawsze takie idealne <3 Dbasz o każdy szczegół :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko wygląda rewelacyjnie i perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się taka stylizacja. Takie porozumienie pomiędzy zadziorną stroną a tą, w której panuje harmonia :) Jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skóra to coś co lubię! :) Eleganckim dodatkiem może być kurtka skórzana..
    apaozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja, idealna na jesienne dni. Zdarza Ci się także kupować rzeczy w second handach?

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia, stylizacja tak pięknie współgra z tłem :D Ahhh no i ten sweterek - cudo :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się taka stylizacja. Jest jednocześnie elegancka jak i na luzie. Wg mnie pasowałaby i na spotkanie biznesowe jak i wyjście ze znajomymi. Mega! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby tak ubierały się wszystkie dziewczyny świat byłby piękniejszy! Wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka ekstra! Strasznie mi się podoba. Rewelacyjnie wyglądasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestawienie, trochę w stylu takiego glam rocka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny zestaw, uwielbiam nosic spódniczki a ta jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mój styl! Elegancko i ciut sportowo w jednym. Bardzo mi się to podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestawienie na piątkę. Bardzo sexy. Super, podoba mni się bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny miejski look z rockowym pazurem. Świetny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam zestawienie czerni z bielą:)w tym wydaniu rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra outfit! Właśnie taki styl kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne zestawienie. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo pięknie wyglądasz. Jak mam być szczera to nie jestem fanką skórzanych spódniczek. Bardziej wolę czarne skórzane kurteczki, które do wszystkiego pasują. Jednak twoje zestawienie też bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"