środa, 25 października 2017

Jasny sweter oversize i skórzana spódnica

Jasny sweter oversize i skórzana spódnica
Prosta i codzienna stylizacja ze swetrem w roli głównej, to mój wybór na jesienne, chłodne dni. W tym przypadku postawiłam na sweter oversize, który dobrze komponuje się z dopasowana, skórzaną spódnicą i wygodnymi botkami.







sweter (sweater) - Zaful
spódnica (skirt) - Romwe podobną kupcie TU
torebka (bag) - SuperDodatki.pl 
botki (boots) - H&M podobne kupicie TU 
kolczyki (earrings) - AriaStyle
 paznokcie (nails art) - Klinika Piękna 



15 komentarzy

15 komentarzy

  1. Jak dla mnie petarda, uwielbiam takie klasyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódnica :) Bardzo podoba mi się ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje stylizacje są zawsze takie idealne <3 Dbasz o każdy szczegół :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko wygląda rewelacyjnie i perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się taka stylizacja. Takie porozumienie pomiędzy zadziorną stroną a tą, w której panuje harmonia :) Jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skóra to coś co lubię! :) Eleganckim dodatkiem może być kurtka skórzana..
    apaozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja, idealna na jesienne dni. Zdarza Ci się także kupować rzeczy w second handach?

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia, stylizacja tak pięknie współgra z tłem :D Ahhh no i ten sweterek - cudo :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się taka stylizacja. Jest jednocześnie elegancka jak i na luzie. Wg mnie pasowałaby i na spotkanie biznesowe jak i wyjście ze znajomymi. Mega! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby tak ubierały się wszystkie dziewczyny świat byłby piękniejszy! Wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka ekstra! Strasznie mi się podoba. Rewelacyjnie wyglądasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestawienie, trochę w stylu takiego glam rocka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"